![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel dus
![]() Afijn die maat van me heeft hem laten staan maar ik was verkocht, het is een heel erg strakke wagen en ook de jongen die hem verkoopt kan je goed mee praten. Allemachtig veel rekeningen erbij en dan kan je pas zien dat er echt niet bespaard is op deze VR6. Strak in de lak ook. Afijn to the point, ik ga de Polo verkopen, mocht die nu redelijk snel verkocht zijn dan haal ik de VR6, mocht dit een langdurig proces worden dan is het jammer maar helaas voor mij, het was namelijk nieteens de bedoeling dat ik een mk2 vr6 zou gaan halen maar na gister ben ik wel verkocht hoor haha. Helaas wel een aantal minpunten, de ketting is hoorbaar en deze is ook nog nooit gereviseert werd mij verteld. De elektrishe stoelverstelling is defect. Het blok zweet licht aan de buitenzijde ter hoogte van de koppaking op diverse plaatsen, aan de luchtfilterkant is dit vreemd genoeg het minst erg, dit is normaal altijd de eerste plek waar ze beginnen te lekken. Het is voor de rest echt een heel erg mooie wagen waar niet op is bezuinigd, teveel om op te noemen in dit topic eigenlijk. De minpunten zet ik er bewust bij omdat deze niet in de advertentie zijn terug te vinden ![]() Bewust heb ik er nog geen proefrit in gemaakt omdat ik nooit kan zeggen hoe het gaat lopen met de verkoop van de Polo en ik ook niet als een of andere testpiloot wil overkomen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() To be continued........ ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed, ik ben benieuwd of het hem gaat worden. Het is in elk geval een leuke aanvulling van jouw wagenpark naast de 20Vt
![]()
|
|||
|
|||
![]() valt mij wel op dat de voorste velgen wel veel uit stekken of zit er spoorverbreeders tussen.dus verder was het een super nette mk2.
alleen komt er wel duur onderhoud aan de motor als je het zo hoord van je.
Last edited by fire and ice vr6 : 08-01-2009 at 16:11. |
|
||||
|
||||
![]() Voorste velgen steken inderdaad uit, dit heeft met de ET waarde te maken en in verband met het aanlopen van de voorste remklauwen.
Achter zit er een setje spoorverbreders tussen, het valt nu toevallig op op de foto maar in het echt moest ik echt goed kijken voordat het me opviel. Inderdaad, als ik er nog lang plezier van wilt hebben zit er een dure operatie aan te komen namelijk de kettingrevisie! Een kleine prijs voor een wagen die alleen nog maar zeldzamer en zeldzamer zal gaan worden.
|
|||
|
|||
![]() zo zeldzaam zijn ze niet hoor
![]() je kan ze zelf nog bouwen ![]() en op kenteken zetten. ![]()
|
|||
|
|||
![]() of hij heeft de spoorbreedte van de golf 3 vr6
|
|
||||
|
||||
![]() Wilde net zeggen, dacht dat ik had gelezen dat hij een Mk3+ onderstel had gemonteerd, maar kan het ook fout onthouden hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() Nooit op bezuinigd? Huhhuh, dan laat je die ketting toch doen als je die begint te horen of als je stoelverstelling ermee uitscheidt.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat het Rallye recaro interieur zeldzamer is dan de golf 2 VR6 zelf.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mee eens. Ik doelde meer op dat de rekeningen die erbij zitten dat de onderdelen die gebruikt zijn van vervangen delen allemaal niet goedkoop waren. Afijn dat maakt niet uit, ben het ook met jou eens het viel me dan ook erg tegen van die ketting dat die gewoon duidelijk hoorbaar was, de stoelen maakt me niet zoveel uit.
|
||||
|
||||
![]() Als het je lukt...weet waar je aan begint!
Het is echt niet goedkoop,zeker als je nog een Golf hebt die het nodige vergt in onderhoud. Of verdien je genoeg ![]() Het geld dat ik nodig had voor de revisie heeft m'n andere Golfje opgemaakt ![]() (al was dat m'n eigen schuld hoor) Maar hij is het ook zeker waard!Het gaat allemaal wat langer duren zo voor de VR6... Maar eerst de Polo maar weg he ![]() Succes!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ooh zo, okay. Wat komt er nog bovenop die prijs als je die kettingrevisie laat doen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de site van de vr6specialst staat vanaf €550,- Dus dat zal hij er dan ook minimaal bovenop doen...
|
||||
|
||||
![]() Klopt, alleen kettingrevisie laat ik door Zeypveld of een vriend(vwmk2driver) doen.
Afijn zo ver is het nog niet, eerst maar eens zien of de Polo verkocht wordt volgende week, dr hebben zich al diverse geintresseerden gemeld waarvan er een aantal wel wilden langskomen.
|
||||
|
||||
![]() Dit topic kan een slotje op, wegens onvoorziene omstandigheden kan de koop van de VR6 helaas niet doorgaan. Heb een GTD in de plaats daarvan gekocht.
|
|||
|
|||
![]() das wel ff wat anders, maar vast ook mooie gtd
|
|
||||
|
||||
![]() Jup, geen pipo de clown auto zoals de Polo.
Ex wagen van Michael. (vwunderdog lid)