![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen meneer!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer tijd voor een kleine update;
Tijd geleden een 8000k xenon set van JeeWee overgekocht. Nu had ik laatst een lamp stuk, mooi excuus om de set om te bouwen naar een bi-xenon 3000K. ![]() ![]() Toch maar weer een andere grill met zwart logo. ![]() Bumper lijkt een beetje vreemd op de foto ![]() En laatst een setje staal op de kop getikt om te laten verbreden. ![]() Ben alleen nog niet over de maten uit. Zit te denken aan 7,5 & 8,5 J Dat was het eerst wel weer... |
|
||||
|
||||
![]() ha rolf,
Jij ook hier ?! Ik was eens aan het rondkijken en die golf kwam me al zo bekend voor .... Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij tijdens het klussen bij netje naast het huis stond ! Lol Kalm aan doen en veel succes met je golf !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Randy, Dat is idd toevallig, wist niet dat je ook vw liefhebber was. Had het ook te druk met verven de vorige keer. Jij ook succes met je golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit. ben benieuwt naar het golf 1 prjectje
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker, maar ik heb er de mijne de laatste tijd een beetje verwaarloosd in de achtertuin maar ben er sinds het weekend weer aan begonnen. Heb sinds 7 maanden een leasebarrel dus de golf is afgeschreven en staat in de achtertuin ![]() Hij is nu nog standaard maar ik ga in de loop van de tijd nog maar weer eens onderdelen verzamelen en de boel verbouwen ![]() kalm aan doen en ik zal het brikkie wel eens meenemen als ik weer in de buurt moet zijn !
|
||||
|
||||
![]() @RJTuning,
Thnx. Golf 1 project is van de baan. Mankeerde teveel aan de auto. Heb hem gesloopt en de onderdelen verkocht. Wil over een tijdje weer gaan kijken voor een type 1 maar dan een jetta. Maar wil er eerst ruimte voor hebben. @Randy, Ik ben benieuwd, zie je golfje dan wel een keer. |
|
||||
|
||||
![]() Laatst nog ff een paar plaatjes geschoten:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Roest rotzooi haal ik er binnenkort weer allemaal vanaf. Wil hem weer retro/oldskool maken. De foto's volgen dan nog wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen rat meer, ik werd er een beetje flauw van om wekelijks aangehouden te worden voor zogenaamde "alcohol controles".
Heb de auto eerst maar ontdaan van alle opel accesoires ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort de auto maar weer eens poetsen. Had hem nu alleen met de hand gewassen, en de bumpers e.d. met trim detailer bewerkt. Eerst dinsdag een ander setje wielen ophalen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor andere wielen.
Exips met Nankang 165/50/15 erom ![]() ![]() ![]() Onder de auto: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit. gelukt dus met het naafgat?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, heb ze uit laten draaien. Past perfect nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat hem mans! Vandaag ook eens de Passat van Jacob gespot, ook een mooi apparaat. Doet me denken aan vroeger
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor wat anders...
Heb afgelopen zaterdag een andere golf opgehaald. Een 1.3i uit '91 met 178.000 km. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Auto is nog niet gewassen of gepoetst en hij mag idd nog wel een km zakken ![]() Plannen voor nu: - Temp zender vervangen - Normale spiegels - Smalle bumpers - Normale verlichting erin - Schroefset + andere veerpoot lagers - Exip wielen eronder |
|
||||
|
||||
![]() Looking good siepel...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn die foto's achter het centraal station groningen gemaakt?
|
||||
|
||||
![]() @ m^rtijn, nee, die zijn in oudega gemaakt.
|
|
||||
|
||||
![]() Een kleine update.
Auto is al een beetje meer naar m'n smaak. Smalle bumpers zitten erop. (helaas een zwarte keienvanger) En een paar normale spiegels erop. ![]() ![]() ![]() ![]() Schroefset is besteld... hopelijk dit weekend een flink stuk naar beneden en op winterstaal. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je vorige golf weggedaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Beter die spiegels!