![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is mij geheel onbekend, deze schuine knipper.
Behuizing is verder gelijk aan die van de golf1/polo/jetta enz.. Het is een VW/Audi onderdeel, maar waar hij op hoort? |
|
||||
|
||||
![]() Coole en functionele spoiler ..
Staat er uberhaupt wat in het glas ? |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt we iets weg te hebben van een knipper van een oudere BMW 520i, die zitten vlak onder de bumper geloof ik.
Maarja, dan is het geen VW onderdeel he?! |
|
|||
|
|||
![]() Staat echt VW/Audi in het oranje glas..
Dacht eerst Rallye Golf, ivm afwijkende bumper, maar dat is het niet.. |
|
||||
|
||||
![]() Meer dan VW Audi staat er niet in ?
|
|
|||
|
|||
![]() Jawel, made in Germany en wat nummers, geen VW/Audi nummers iig.
En een L, links dus. ULO is de fabrikant, zoals veel van VW/Audi (net als HELLA en BOSCH). |
|
||||
|
||||
![]() Is gewoon van een golf, maar door de gebruikte camerahoek lijkt hij schuin. Zo, mystery opgelost. Ga maar weer in de zon liggen!
![]() (En als het niet aan de camera ligt, dan is hij van mijn golf als ik die heb uitgeleend aan mijn zus! Ook goed. Opgesodemieterd! Tis te warm voor deze onzin! ![]()
|
||||
|
||||
![]() koen, je spoort niet
|
||||
|
||||
![]() Van deze ouwe Passat misschien?
![]() Bumper loopt iets schuin |
|
|||
|
|||
![]() U gaat door voor de hoofdprijs: de schitterende wieldoppen op de foto!
![]() Lijkt idd te kloppen: Heb er helaas maar 1.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De onvriendelijke versie: Nee, jouw hoofd staat lekker waterpas. De Vriendelijke versie: Moet inderdaad nog steeds langs Antera, hoe weet jij dat? * (*doorhalen wat niet van toepassing is)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn, heb nu een kras op m'n scherm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je zou toch gewoon het artikelnummer na kunnen kijken, de eerste 3 cijfers komen overeen met het typenummer van het model auto (meestal dan, tenzij het op meerdere auto's is geleverd)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorrie! Maar natuurlijk wist ik al laaaaang dat ze van een passat waren. ![]() Maar wilde het niet meteen verpesten voor jullie
|
||||
|
||||
![]() Marc, het was geen VW nummer wat erin stond volgens Dennis
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op het glas ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee jij trekt volle zalen nee voor jou verzetten ze studio sport (ook doorhalen wat niet van toepassing is.... = 2 krassen)
|
|||
|
|||
![]() Klopt, en die hadden 171 en 191 in het begin, dus Golf 1 en 2.
Maar het ging mij om het glaasje zelf, daar stond niks op. Quote:
|