![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heej,
Vette bak, mooi met die gele Rallye lampen!! Ben benieuwd wat de motor gaat doen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi om te zien dat de motor erin hangt.
Hopelijk dat je hem snel lopend hebt ! |
|
||||
|
||||
![]() und? vlammen?
|
|
||||
|
||||
![]() He, ja, bijna...
![]() Ik zal morgenavond weer eens wat foto's schieten, het ziet er wel bruut uit hoor met zo'n (nog meer) gevulde motorruimte met allemaal glimmende buizen en een lekker platte en brede I/C vooraan geplaatst! Door de drukte op het werk en het gezinsleven (ook een 2e op komst in juli trouwens!) kom ik er helaas weinig aan toe om aan m'n projecten te werken. Als ik een halve dag in de week tijd kan vrijmaken is het veel... Maar goed, beetje bij beetje komt de auto dus steeds verder klaar. Vorige week nog een kannetje olie besteld via Ebay, scheelde toch weer mooi zo'n 20euro met de winkelprijs. ![]() Zodra dit dan rijdt is het tijd voor de Jetta, zal ook leuk speelgoed worden. Hoest bij jullie, huis gekocht in Hoofddorp en ik zag iets voorbij komen over een 'nieuwe' Jetta?
|
||||
|
||||
![]() goed, jep en jep
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd, al wat foto's?
|
|
||||
|
||||
![]() Njet, nog nietsch. Morgenavond ga ik ze maken.
Hoest in Dronten en afstuderen in WOB al rond?
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, vandaag weer wat kleine boodschappen gedaan; kannetje koelvloeistof en nog wat slangklemmen.
En hier dan enkele van de vanavond gemaakte foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Nu nog wat verder afwerken, zaag in de voorbumper zetten en m'n via Ebay bestelde motorolie afwachten. Dan nog een AFR sonde en meter lenen bij een collega en dan de sleutel omdraaien, 'fingers crossed'. ![]() Keep you posted!
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig !!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is bomvol! waar komt de intercooler vandaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt vet uit!!! Intercooler is toch van een Sprinter of niet??
|
|||
|
|||
![]() De IC zit precies achter je dikke bumper. Heb je wel genoeg rijwind koeling????
Had hij niet lager gekunt zodat hij voor de opening zit onderaan je bumper? |
|
||||
|
||||
![]() De I/C is van een Renault Master. De positie is inderdaad niet ideaal i.v.m. de voorbumper, de huidige positie is die van de Corrado waar het spulletje voorheen opgezeten heeft gezeten.
Als ik de voorbumper er bij ga halen zal ik toch eens goed kijken hoe e.e.a. het beste past. Wellicht dat de I/C nog wat verder omlaag gaat, of dat ik een 'gat' in de voorbumper maak, het zijn nog maar een paar ideeën. En als hij omlaag zou gaan, hoe kom je dan met de schuin naar binnen lopende bumper uit, met de vinnetjes zeg maar? De Duitse Pakket Dienst heeft vandaag ook een mooi doosje afgeleverd met m'n kannetje olie erin. Week op moeten wachten, maar wel mooi 20euro bespaard op 5 litertjes!
|
|||
|
|||
![]() kan er niet een intercooler van een orginele gti g60 mk2 in en uit gang te klein dan.
maar ziet er erg goed uit strax ook een flimpje zeker als die rijdt.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het helemaal niks.
![]() Hahaha, nee Pieter je bent lekker bezig hoor en zoals je ziet spiek ik hier nu ook mee. ![]() Wat ik er verder van vind zie je in de post in ons mooie forum. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uchu uchu...wat een stof hier in dit topic zeg!
![]() Kleine update dan maar, vandaag voor de APK geweest: Ondanks de 'slechte' wegdek-omstandigheden moest de GTI er vandaag toch maar aan geloven; een bezoek aan de APK-boer. Liever had ik natuurlijk niet door de sneeuw gaan rijden, maar aangezien de APK ook alweer verlopen was toch maar de keuze gemaakt om te gaan. Eerst nog even wat foto's gemaakt in de sneeuw (die de auto al heel lang niet meer gezien had) en daarna een paar km rijden naar de APK-garage. De keurmeester vroeg me nog of ik er nog wat mee gereden had afgelopen jaar, waarop mijn antwoord was "als het 1,000km is, dan is het veel". En inderdaad, sinds de vorige APK had ik er slechts 520km mee gereden... ![]() ![]() De auto werd helemaal nagelopen, de monteurs kwamen zich nog even onder de motorkap vergapen aan hoe vol het kan liggen bij zo'n auto, en na een dikke 10minuten kreeg ik het bericht dat alles in orde was. Afmelden, deze keer geen steekproef, en ik kon weer spoedig de weg op. Weer een jaar knallen dus! ![]() Een selectie van de foto's van vandaag (klikken voor vergroting): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zodra het weer wat beter wordt zal ik eens een filmpje maken en online zetten, kunnen jullie ook wat meegenieten van het (turbo- en afblaas)geluid en de beelden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk nog eens iets van deze wagen te horen, Pieter.
![]() Vond dit járen geleden (oude vwforum tijd?) al een hele dikke MK2, en dat is door de jaren heen niet minder geworden. Veel rijplezier gewenst. ![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn dat die oz velgen die je van mij hebt? (edit: zie nu dat het bbsen zijn)
verder wil ik m wel in reallife zien.. ben heel beniewd!! heb je mijn nieuwe bolide al gezien op het werk?
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 01-12-2010 at 21:35. |
|
||||
|
||||
![]() héél dikke wagen! echt mooi.