![]() |
|
||||
|
||||
![]() heerlijk zo'n grondig project. je moet er maar de ruimte en de tijd voor hebben.
SUPER ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes bezig! Heb je trouwens nog belang bij die veerpoten?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey
Begint er al goed uit tezien.Netjes hoor.Ben wel benieuwd als ie klaar is.Ik zal je nog wel tegen komen in Best als ie klaar.Ga zodoor. Mzzl Michel |
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi!
Je gaat er snel doorheen moet ik zeggen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() He gast!
heb jij toen niet bij mij op de oprit dat voorfront uit m'n oude jetta staan slijpen? heb je dr nog wat aan gehad? project ziet er dapper uit! |
|
||||
|
||||
![]() ZO... Dit topic ook maar weer uit het stof trekken!!!
Tis onderhand een jaar geleden dat ik een laatste update heb gedaan.. ![]() ondertussen is er erg veel veranderd ![]() Vorig jaar zijn het voorfront, de voorschermen en de deuren nogmaals in de grondlak gezet. Vervolgens heeft de auto weer een half jaar staan stofhappen ![]() De week voor carnaval ben ik weer verdergegaan. Ik dacht nu ga ik hem afmaken... Toen is de auto geheel in de grondlak gezet. En vanaf die tijd heb ik weer nix meer gedaan ![]() Toen zijn we er ff met frisse zin, een beetje moed en volle gas tegenaan gegaan. En zie hier het resultaat ![]() Zo stond hij er ongeveer al die tijd bij ![]() Dit was de binnenkant ![]() Allereerst is het front en de motorruimte (deels) gespoten. Motorruimte was eigenlijk niet de bedoeling, maar een beetje een opknapbeurt kon ie wel gebruiken... ![]() Hebben alle naden, randen en gaten nog een keer goed afgekit! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vervolgens is de auto verder afgemaakt... schuren, schuren en nog eens schuren.... schoonmaken, afplakken en spuiten maar...
Dit type gaat toch wel wat sneller ![]() auto is hier afgeplakt, maar eerst wordt nog een strook Body-schutz gespoten... ![]() ![]() ![]() Even laten uitharden en vervolgens werd de auto gespoten: 1ste laag om het dekkend te krijgen ![]() 2e laag ![]() 3e laag ![]() 4e laag ![]() volgende dag de auto nog een beetje toppen en vervolgens een paar lagen blanke lak spuiten ![]() ![]() Een dag later waren de deuren aan de beurt: ![]() ![]() ![]() ![]() Volgende dag toppen en dan in de blanke lak ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen maandag is de auto weggebracht om getectyleerd te worden!
De onderkant, de kokkers, binnenkant, deuren en schermen worden getectyleerd.... schermen gaan later, want die zijn nog niet klaar... nog een paar foto's voor vertrek. De auto krijgt dan voor het eerst in ruim 1,5jaar weer een keer echt zonlicht te zien ![]() ![]() Heb eerst de uitlaat vanaf motorblok tot eind verwijderd. Deze maakt plaats voor een RVS spaghetti spruitstuk en een Group A uitlaatsysteem van Powersprint ![]() op de trailer achter mijn Opel Vectra GT 2.0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() auto zou deze week nog klaar zijn, maar heb weinig tijd hem op te halen... dus het zal wel maandag worden voordat ik hem ga ophalen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heej ziet er goed uit kerel!!
Goed werk het tijd nodig ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij is weer mooi rood
|
|||
|
|||
![]() mooi project. En je hebt het goed aangepakt. Dat zie je nu ook.
Goed gelukt! |
|
||||
|
||||
![]() Hey hij is weer terug van weg geweest.Het ziet er allemaal goed uit.Ik was al bang dat het einde project zou zijn maar uit het niets is ie weer terug.Waar ben je ergens bezig in best kom ik een keer een kijkje nemen en als het moet ff de handjes laten wapperen natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
![]() idd weer terug van weg geweest jah
![]() De auto wordt gespoten en opgebouwd op de zaak van mijn vriendin... Randweg 3 zit ze... Spuiterij Cogeco ![]() een keer langskomen kan natuurlijk altijd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BIJZONDER MOOI geworden!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk wat schot in de zaak, mooizo!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo weer een grote update:
Auto is ondertussen dus getectyleerd!!! ERG mooi al zeg ik zelf, heb alleen nog geen duidelijke foto's. De voorschermen en tank hebben we zelf getectyleerd. De voorschermen, motorkap en kofferklep zijn ook gespoten en ondertussen bijna allemaal gemonteerd. Verder heb ik nog wat delen laten stralen en in kleur laten spuiten. Kleppendeksel is Marsrood gespoten. De radiatorkap, distributieriemkap, vulpijp, ruitenwisserarmen, raamstijlen, een hoop beugeltjes en het groene expansievatje zijn zwart gespoten. De motorruimte is bijna klaar, foto's komen nog... De deuren zijn ook zo goed als opgebouwd, de binnenschermen moeten nog gemonteerd worden... Maar dit moet nog even wachten ivm nieuwe speakerbakken... Het opbouwen van de auto kost echt veel tijd, dat is een ding wat zeker is ![]() Ondertussen heb ik ook wat nieuwe onderdelen gekocht: - nieuw Spucknapf stuurtje - nieuwe binnen armsteunen voor op de deur - en nog heel veel kleine dingentjes... En het leukste van alles is: DE AUTO START NOG ![]() Alle vloeistoffen en olie's ververst, accu aansluiten en starten maar... Er gebeurde weinig, want de accu was niet meer sterk genoeg... nieuwe accu erin en na RUIM ANDERHALF JAAR starte de auto bijna ineens (na 2 minuten liep ie) Ik was natuurlijk helemaal happy!!!! De auto een uur laten lopen en conclusie was: wat een teringherrie zonder uitlaat ![]() ![]() De volgende dag zelfs een stukje van 50m in de jetta gereden ![]() Genoeg gelul, de foto's (niet de duidelijkste maar die komen nog wel) Auto getectyleerd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Losse delen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's van de auto: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stuurtje: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() idd,echt mooi geworden...
BBSjes staan er goed onder trouwens!