![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat is er nu weer mis met mijn plaat
![]() ![]() Ik heb er niet om gevraagd om in dit topic te worden besproken hahahahaha ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is toch leuk ....gaat ook nergens over ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jou plaat zit niet in het vakje Gerard .. hij hoord in een vakje te zitten .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het vakje is bij mij alleen een beetje te groot
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je daarom ook, net als de rest van Friesland, een jetta? 't is niet dat je er minder op slaapt, maar zo'n uitsparing zit er toch niet voor niks.. hang 'm daar dan gewoon in.. maar je moet het zelf weten hoor begrijp me niet verkeerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() ghehe, altijd lachen, die Misha.
![]() Kan er overheen lezen hoor Alberto, maar in je jetta-topic is maar één keer gereageerd op je nummerplaat of heb ik iets gemist?
|
||||
|
||||
![]() Het is net zo een opmerking als van waarom heb je geen luxe(dikke cijfers/letters) plaat op je voorkant :S
Dat wordt er altijd tegen mij gezegd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
groote plaat bestellen Jurgen ...dit kan echt niet ![]() Quote:
jep ..wou niet zo als de rest van nederland in een gewoone Golf rijden .... ![]() ( ik heb de country nog steeds .... daar zit ie wel in het vakje trouwens ![]() Quote:
jep zijn er meer ...maar maakt niks hoor Erik . ![]() Quote:
wat zeg je me nu Gerard ...geen Luxe dikke cijfers/letters...en niet in het vakje ![]() Dit kan echt niet .... ![]() ![]() Last edited by Alberto : 11-08-2008 at 14:04. |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is friesland 1 groot vak ... vriesvak
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja heb je goed Misha Coolvak
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wordt er nou door anderen bepaalt hoe je een nummerplaat op je eigen bolide moet plaatsen of op welke hoogte
![]() Vakje dit, vakje dat, hij moet hier, hij moet daar ,Dat is te hoog, Dat is te laag , Wat een gezeik allemaal. . Doe gewoon wat je zelf mooi vind. ![]() Dan maar niet "precies" in het 'vakje'. Zo Dat was het gezeik van Domi weer ff ![]() ![]() Last edited by Domi : 11-08-2008 at 17:54. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja .. je vraagt toch zelf om de meningen van mensen in dit topic, kom op zeg ...
moet je ook niet gaan zeuren als die meningen net even anders zijn dan jij ze wilt hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand Alberto vandaag al gefeliciteerd? Van harte gefeliciteerd!!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van Harte Alberto Jonge
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is opzich wel cool zo, maar je wordt hiervoor dus niet van de weg gehaald? ![]() ![]() @Alberto: gefeliciteerd ennuh.. je kentekenplaat zit netjes hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() lekker je eigen ding doen mensen
gefeliciteerd alberto en nog vele jaren
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jouw uitleg was erg verhelderend op Butt06, je hebt ook helemaal gelijk met die teringvliegen in diepvriesland ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog geen last mee gehad ![]() Weet iemand of je erg veel last kan krijgen als je blauwe kentekenplaten gaat voeren terwijl dit officieel niet mag?