![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() mijn pas aangeschafte polo gt heeft een beetje vreemde kuur
![]() na het starten draait ie net geen 1000 toeren. heel netjes stationair, niet schokken enzo. ![]() Na een rustig ritje (motor op temp) gaat hij iets hoger lopen. :frown: Kom ik van de snelweg af dan wil ie bij het stoplicht wel eens de 1500 toeren aanhouden. ![]() waar zou het aan kunnen liggen??? (tis een 55kw blokkie) |
#2
|
||||
|
||||
![]() sf ? blauwe temp sensor
__________________
kopbewerking ,pm |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de temp sensor? de tempratuur meter van de koelvloeistof wijst wel normale waarden aan dus bij een lange rit 80graden en bij lang in de file staan z'n 90 graden |
#4
|
||||
|
||||
![]() dasd de zwarte de blauwe regelt ook de injectie
__________________
kopbewerking ,pm |
#5
|
|||
|
|||
![]() aha! okay ga ik daar even naar kijken, thanx serge!
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Klopt, de blauwe sensor is regelmatig de oorzaak van problemen...
Wat je je dan kunt afvragen: waarom gaat de zwarte nooit stuk? Terwijl die er gewoon naast zit? :S |
#7
|
||||
|
||||
![]() gewoon ff links en rechts omdraaien..
De blauwe zit links (van voor gezien), en das dichter bij het blok,.. comische straling heeft daar meer invloed :-)
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Heel komisch..
|