![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Ik zal mezelf ook even voorstellen, kijk inmiddels al ruime tijd mee zonder dit te doen. Ik ben Thomas en woon in Best. Ik rij sinds november 2006 een Golf 2 5-deurs uit 1991 voorzien met een 1800i RP blok. Heeft verder wat opties zoals schuifdak, stuurbekrachtiging en elektrische spiegels. Ik deze auto origineel gekocht met 175000 op de teller. Inmiddels staat de teller op 225000. Natuurlijk was de auto niet goed genoeg en heb ik was dingen veranderd in de loop der tijd. Onder andere schroefsetje en heldere verlichting. Motorisch waren er ook de nodige mankementen maar deze zijn allemaal verholpen. Inmiddels zit er een nieuwe koppaking, dynamo, waterpomp, radiateur enz. op dus rijd weer goed. ![]() ![]() ![]() ![]() Verder ben ik bezig wat 16 inch 7.5J velgjes op te knappen, dit gaat niet erg hard maar dat komt wel goed. 1 velg is af, alleen nog blanke lak erover: ![]() Toekomstplannen: Trekhaak eraf Velgen eronder Ander uitlaatje dat was het wel, Groeten Thomas Last edited by Thomas66kw : 11-07-2008 at 16:37. |
|
||||
|
||||
![]() welkom,
nette golf heb je daar, de wagen ziet er op de foto's nog erg strak uit ![]() nog veel plezier der van |
|
||||
|
||||
![]() He dorps genoot auto ziet er goed en straks met de andere wielen zeker.En natuurlijk welkom.Komen elkaar nog wel eens tegen in de straten van Best.
Grt Michel |
|
||||
|
||||
![]() Gespot
![]() vanmiddag bij de shell nette golf Grtn Jordy |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen man!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tnx!
Meteen maar ff nieuwe foto's erop. Heb inmiddels BBS RA op de kop getikt en wielkastverbreders erop gezet. Zier er een stuk beter uit zo, foto's zijn wel slechte kwaliteit, HTC..... ![]() ![]() Grtn... Last edited by Thomas66kw : 13-03-2009 at 11:18. |
|
||||
|
||||
![]() Is alweer een hele vooruit gang.Super.
|
|
||||
|
||||
![]() yo beunhaas
![]() dikke bak hoor ![]() ![]() waar blijven die azevjes nou?! ![]() maargoed, ik ben eindelijk lid van volksforum, dus je zal me nog regelmatig tegenkomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() houdoe golf, hallo jetta
![]() waar blijve de tunerpics nou? die had ik al wel verwacht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aanschouw hier mijn nieuwste aanwinst:
Jetta 1983, 1.3, 73000km op teller en superclean.... Foto's zeggen genoeg: ![]() ![]() De rest volgt nog, Nu eerst een bavaria! |
|
|||
|
|||
![]() Leuke wagens man! Maar is de Golf nu weg?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja de Golf is weg, deze heb ik kunnen inruilen op de Jetta.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je van de week zien rijden tussen Best en Oirschot alleen toen nog met de garage platen erop.Zeker een hele mooie Jetta
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie bak Thomas, kom hem heel binnenkort eens bewonderen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, maar is een updateje van mijn kant.
Van de week de spatlappen achter de wielen verwijderd en mn nieuwe mistlampen, gescored in Budel, gemonteerd. Verder heb ik nu gele H4's in mn koplampen zitten. ![]() ![]() http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6URXLI4S.jpg Zo, volgende update zijn spacers voor de achterwielen. Ik erger me eraan dat deze wat verder naar binnen staan dan de voorwielen. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
|
||||
|
||||
![]() Zo, vandaag ff de auto gewassen en gepoetst. Daarna heb ik met Golfjunkie wat foto's gemaakt van de VW's.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Thomas66kw : 19-09-2009 at 16:29. |
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor een updateje, vandaag velgen gescoord voor de winter, het zijn zwarte clio speedlines geworden.
![]() ![]() Schroefsetje moet achter nog wat omlaag, maar dat zochten we niet meer.. ![]() |