![]() |
|
||||
|
||||
![]() wij zijn net weer thuis, prijsuitrijking niet voor niets afgewacht..
groet
|
||||
|
||||
![]() Zeer geslaagde meeting ,tot in de late uurtjes.
Komen zeker volgend jaar weer. En voor PiP en Gerard : Wat wiene de speklapkes lekker net jonge!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij moest ie met die rode bmw eraf na het spinnen
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ook geweest, vond het zeker een leuke meet. Veel mooie spul tussen
![]() Goed geregeld mannen ![]() Heb nu alleen een beetje hoofdpijn, te lang in de zon rondgelopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Het was geweldig gezellig SUPER. Wat een Feest en hetb waren toch de Friezen die overheersten ![]()
|
||||
|
||||
![]() O jongens wat hebben we met z'n allen toch een mooi feest gehad
![]() over een paar weekjes lekker met z`n allen naar vag fest en jongens van dub het was top eten was goed en de meeting was ook mooi van mij een dikke prima ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja we waren de gangmoakers in BRABANT, het bier smaakte ![]() Trouwens waar was LUCKY LUKE de hele middag, of zat ie ergens vast met zijn lange vinger. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He Roy (makaay) jonge. Je favoriete programma is der voor. Weest wel , 22 poppetjes op een veld en een droplul die het beter weet dan de rest. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was weer toppie!!!!
Hebben ons goed vermaakt... Alleen net na uur in de bus zitten kon ik er niet meer uitkomen... Gister net ff te hard van die motorkap gelanceerd!!! ;-) Kan nog net lopen... Nu mn nest in. @Dub05 en volksforumcrew. THANKS!!! grtz, Vic
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() het gaat erom vandaan, beestfeest
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb me ook prima vermaakt. Veel leuke dingen gezien, zoals die fietsbel in de grille ve golfje
![]() En die zwangere vrouw, die rondliep met een "vw- next-generation" buikband, mocht ook wel een of andere originaliteits-prijs winnen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was zeker cool ja!
Ik heb me erg vermaakt, op de BBQ en de meeting, en kreeg ook nog wat moois mee naar huis ![]() DUB05 en Volksforum, bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Zeer gaaf weekend gehad... echt prachtige wagens gezien, al was de diversiteit niet groot qua velgen... maar das smaak he
![]() Eten/drinken was goed geregeld en lekker, drive-in was 9 vd 10 x super, vooral het bier heeft goed gesmaakt. Overigens kats verbrand, had geen zonnebrand bij dus zit nu onder de aftersun... ![]() Organisatie VF en Dub05 bedankt!
|
|||
|
|||
![]() Het was een geweldig weekend! Wat een feest! Alles was perfect voor elkaar! Zeker volgend jaar weer!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Jammer dat ik niet kon komen ,heb toch weer veel gemist zie ik wel ,misschien tot volgend jaar dan maar !
|
|||
|
|||
![]() was super
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je was toch met de vr6 ?