![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoop dat ze heel blijfen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is gelukt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
das fijn ..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag richting richting Friesland vanaf richting Lelystad/Emmeloord? lage golf 1 met BBS(?) met donkere brede achterlichten, bekende auto hier wel eens voorbij zien komen..
en in apeldoorn was blijkbaar een kever cabrioletclubdag geweest.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vrijdagmiddag..in rhenen een mooie lage F&I...iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() Ik zag op de A28 richting utrecht inderdaad ook 4 kevertjes cabrio rijden. die groene met het bruine kapje is echt erg mooi!!
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb ik vanmorgen Robertjan007 gespot in Zwolle in zijn scania, jij
kwam volgens mij van de scania vandaan rond 8.00. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 4 uur Kb2 gezien in Best..... Zwaaide ook nog terug
![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag in vlachtwedde een polo coupe met verbreed staal
Op de weg terug rond kwrt voor vier een lage witte scirocco2 met cup velgen reed richting vlachtwedde. bij de stoplichten op de a7 in groningen een brons/goud kleurige golf 2 met de velg harten in kleur mee gespoten. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die jongen zit bij mij op voetbal is een mooie jetta zit de schroefset van mijn jetta onder hij zou hem nog aamelden hier op het forum maar dat duurt wel lang zeg |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Das Mark Lennart, komt uit Surhuizum. Uber mooie Jetta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mark zal het wel te druk hebben met knutselen aan zijn jetta van daar dat hij zich nog niet aangemald heeft.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren in Delft, een 2-tone zwart-gele Kever gespot, zonder bumpers en lag goed laag.
Heb m'n duim nog ff opgestoken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gisteren Sponze gespot met vriendin(?) in veendam in de rode jetta..
Zie je wel vaker in die contrijen, wa zo rond half 6 dacht ik
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat klopt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gespot vanavond Alberto op zingende wielen in Den Oever, in z'n dikke benz
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt waar was jij dan ? |