Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 21-04-2008, 15:50
dw1986mk1's Avatar
dw1986mk1 dw1986mk1 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Dit is anders ook een behoorlijk loze opmerking. Als je deze problemen post en tips vraagt mag je ook wel met een iets gedetailleerde oplossing komen.
Hier heeft niemand iets aan...

Dus; weet je ook wat het verzuipen van je motor veroorzaakt heeft? Wat is er afgesteld/bijgesteld?
Foutcodes uitgelezen? Defecte sensor gevonden?


Ja ok mijn vader heeft het Co anders afgestelt , en de sensor in de inlaat was het rubbertje van af deze was niet lucht dicht.

Ik heb de vorige post ge-edit maar soms word ik van sommige reacties niet goed
Reply With Quote
  #42  
Old 21-04-2008, 16:37
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

Snap wat je bedoelt! Moet je maar met een korrel zou nemen; anders krijg je nog een keer een rolberoerte
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #43  
Old 21-04-2008, 19:14
G-eert-40's Avatar
G-eert-40 G-eert-40 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,655
Default

Quote:
Originally Posted by dw1986mk1
en de sensor in de inlaat was het rubbertje van af deze was niet lucht dicht.


wordt inderdaad wel eens vergeten, maar is een belangrijk rubbertje. en die sensor zit geloof ik een weerstand in die meen ik op rond de 85 ohm afgesteld moet worden. correct me if i'm wrong.

grtz.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt
volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht)
volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht)
volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip)
Reply With Quote
  #44  
Old 22-04-2008, 07:50
dw1986mk1's Avatar
dw1986mk1 dw1986mk1 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Default

Ja klopt idd , het rubbertje was opeens gewoon weg en je hoorde m er langsaf zuigen

toen ben ik maar eens naar de lokale technische groothandel gegaan en heb een rubbertje gehaalt dat precies paste
Reply With Quote
  #45  
Old 22-04-2008, 17:19
polo 3 polo 3 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 358
Default

Quote:
Originally Posted by G-eert-40
wordt inderdaad wel eens vergeten, maar is een belangrijk rubbertje. en die sensor zit geloof ik een weerstand in die meen ik op rond de 85 ohm afgesteld moet worden. correct me if i'm wrong.

grtz.



850 ohm meer richting de 800 eigenlijk...
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!
Reply With Quote
  #46  
Old 22-04-2008, 17:33
G-eert-40's Avatar
G-eert-40 G-eert-40 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,655
Default

oke bedankt voor het aanvullen, die 8 had ik dan wel goed
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt
volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht)
volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht)
volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip)
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum