![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook die van mijn golf Turbodiesel staat op dezelfde stand bij warme motor ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie mk2 geworden.
|
||||
|
||||
![]() dankje
![]() had v/d week nog kruiskoplamen gemonteerd en de knippers beetje zwart gemaakt en het was gister zulk mooi weer dat ik hem ff lekker verwend heb een ook gelijk een paar fototjes gemaakt heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook heb ik vorige week de voorste remerij vervongen door nieuwe geventileerde schijven, dit was het eerste onderhoud wat ik gehad heb, na bijna 10.000km. En daarvoor heeft hij dik 6 jaar stilgestaan, dus ben echt super tevreden over deze auto, hij rijd ook helemaal geweldig dit ding, echt een lust om mee te rijden zo`n GTD ![]()
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 25-07-2010 at 17:36. |
|
||||
|
||||
![]() Echt een stoer ding!
|
|
||||
|
||||
![]() dankje, vind ik stiekum zelf ook wel een beetje
![]() rij ook alweer een poosje met 1 bar turbo druk, trekt lekker door zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had nog ff een vraagje,
past een electrisch schuif/kanteldak van een corrado in mijn golf?? of moet je dan persee 1 van een scirocco hebben?? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Na mijn weten past dat niet van een corrado. Scirocco past wel !
|
||||
|
||||
![]() Erg leuke auto Sikke! Stond er zondag fraai voor:
![]()
|
|||
|
|||
![]() zeer nette auto zoals hij er nu bij staat , ga misschien binnekort ook een td kopen en er een intercooler bij zetten maar dan vooral motor ombouwen.
ga je er verder nog wat mee doen of is hij nu in zijn geheel klaar? succes nog en groetjes carel |
|
||||
|
||||
![]() @edition bleu: oke bedank
@ beetlefreak: bedankt voor de mooie foto ![]() @ carel: ik zou niet weten wat ik er nog aan moet doen, voor mij is hij zo goed als af. ik moet binnenkort de hemel er ff uit hebben want die laat achter los. |
|
||||
|
||||
![]() Echt nice die Borbet A's!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo heb ik mijn golf 2 jaar terug verkocht:
![]() En zo heb ik mijn oude golf laatst terug gekocht: ![]() hij heeft even in een vangrail gezeten en hebben ze hem ff snel gefixt maar de voorkant is wel iets krom. Maar ik heb laatst ook een harde 85er carroserie uit belgie gehaald waar ik alles op over ga zetten ![]() Zal binnenkort even een nieuw topic openen
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 13-10-2010 at 20:33. |
|
||||
|
||||
![]() Nice, dat je je oude auto weer terug kocht na 2 jaar. Wel jammer dat die in de vangrail heeft gezeten. Want hij zag er netjes uit
![]() |