![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En ook weer present. En zoals Thomas al zij uit de late dienst ga ik ook niet gelijk naar bed. En in de nacht dienst wil het ook nog wel eens gebeuren dat ik onder de koffiepauzes op het forum snuffel, onder het genot van een kopje koffie. ![]() Het gebeurt ook wel eens dat ik halverwege de nacht naar huis ga, dan sta ik ook versteld hoeveel mensen je dan nog tegen komt op de weg.( altijd druk op de weg zowel op de digitale weg als op de gewone weg ) |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kijk hier 's avonds ook wel es
![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je is rustig op t forum wil zitten moet je er op zondag ochtend half acht zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En weer het licht uitgedaan in de bar in Brazilie
![]()
|
||||
|
||||
![]() wrijf het er maar in..
|
|||
|
|||
![]() slapen is een vriend van de dood dus ik moet er niet te veel van hebben hahhaha
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja uiteraard!!! Toeteren!!! Het mooiste radioprogramma van de vaderlandse radio! Midden In De Nacht Rick op 538 Quote:
Ik had die post ook even gemist! Ja hebt mensen die ook alles hebben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ach we lopen hier 8 uur voor op jullie (Zuid Korea).
Dus op de normale tijd kijk in het forum ![]() |