![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was wel een mega ding groot ding klaas zou kunnen dat het de zelfde is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in Amersfoort een brandweer t1 en een r8 achter op een bedrijven terrein. Als promo ofzo. Werden gebracht door een sleepwagencombi oid. Zonder platen.
|
|
|||
|
|||
![]() benji's passat in noorbergum
|
|
||||
|
||||
![]() Anita was naar haar ouders te knippen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb hem ook gezien, en wat glimt dat ding joh of kwam het door de zon...
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag de Corrie van Pedaalemmer op het industrieterrein van Oosterhout.. In het echt toch wel erg mooi, dat 16" staal...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had hem het weekend maar weer eens schoongemaakt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Woensdag avond om 23:15 bij de Grote Mc D afslag Geldermalsen 2 polos en nog 2andere vw s kon het niet goed zien golfjes ofzo zagen er goed uit van die afstand te zien , leuke velgen .
En vrijdag avond 20:30 bij Noordhorn Harmen met zn nwe daily met nwe kenteken . ![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteren witte caddy 2[ben?] wat lager. ede richting otterlo zwarte rook walm achter. en reed iets harder als de 100km/h en als ik. ik kwam vanuit otterlo
|
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag bij de benzine pomp voor damwoude?? de rooie golf 1 met witte velgen van Lieuwe volgens mei. de auto stond naast de pomp te w88 op zijn baasje. kheb ng getoeterd voor het geval je binnen was:P
vr gr oebele
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat deed ze daar nu weer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Half uurtje geleden groene golf1 uit 79 in 2006 in nl gekomen zag er (in het donker) perfect uit iemand die m kent of hier komt? 77-sk-kh
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een GLD? Donkergroen en verder helemaal standaart. Zoéén spot ik zo nu en dan in Drachten. en Oane vandaag in de Golf gespot in Dr88, 2x zelfs. En vorige week een keer in de Jetta ![]()
|
|||
|
|||
![]() vandaag op een vluchthaven aan de waldwei in het gezelschap van iemand van de ANWB: een donker groene volkswagen passat. oldtimertje. iemand van hier?
vr gr oebele
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha had het nog niet gezien...tsja is niet te missen he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanchtend, vanaf Leeuwarden N31 / A32 -> Tijdje opgereden met een grijze Golf 1, 4 deurs.
KB-80-??, vrij forse wielen en best rap!! Afslag Sneek nog wel ff knippertje aan ![]() Iemand een idee?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
donker grijs?? en lkker lawaai uit de uitlaat? want ik zag vanmorgen eerst richting leeuwarden wel een golf 1 voorbij komen. welke ook vrij pittig reed. kzal us op het kenteken letten. de golf die ik bedoel heeft beetje grijze donkere uitstraling qua wielen en kleur ed gr oebele
|
||||
|
||||
![]() Quote:
achterop stond GL is een benzine, wel helemaal standaard met chroom rondom ook op de achterklep, idd donkergroen. |