![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel Mooi, niks meer aan doen!
|
|
||||
|
||||
![]() Vindt de Porsche velgen echt heel dik staan, misschien het randje even polijsten als je niks te doen hebt
![]() Verder vindt ik dit echt een hele dikke Golf! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben er mee bezig ![]() ![]() Quote:
Je moet toch een beetje bezig blijven ermee.....Beetje dingen wisselen kan nooit kwaad natuurlijk..... Quote:
Polijsten gaat hem niet echt worden denk ik....Er zit namelijk niet zo opstaand randje op die je bij bv c2,s4 weer wel heb....En om nou heel de rand te doen ,denk dat dat nix word... En dik ![]() ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 24-01-2008 at 16:39. |
|
||||
|
||||
![]() Sneak preview.................
![]() ![]() ![]() ![]() Sebring's (met 165-50-15)eronder en porsche's de verkoop in ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 29-01-2008 at 22:26. |
|
||||
|
||||
![]() Oeh dat ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, doe die porsches maar weer terug eronder. Dat zag er heel goed uit!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel intresse in je Porsche velgen...
Maar ook in de sebrings hahaha.. Gr Ronnie je hebt trouwens Pm van mij.
|
|||
|
|||
![]() Ik vond die Porsche velgen beter onder staan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ermee door ![]() ![]() Quote:
Porsche's zagen er idd wel wat dikker uit..... ![]() ![]() Quote:
Kheb net je pm gelezen!!!!!!!!!!Er zijn nog meerdere mensen die ook wel interesse hebben in me porsche wielen...Zie de voorgaande post...Maar al doe ik ze toch weg dan laat ik het julllie wel weten!!!!! ![]() Quote:
Stonden idd zeer gaaf..Maar ben ook benieuwd hoe me rm's zullen gaan staan!!!!!!Dus wordt kiezen wat het gaat worden....Porsche's,sebring's, rm's of terug naar af 14 inch staal met oversized wieldoppen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() De porsches zijn wel veel meer specialer, maar die sebrings misstaan zeker niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd...Maar denk dat me rm's toch wel het beste zullen gaan staan ![]() ![]() ![]() ![]() Maar komt goed..... ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 30-01-2008 at 18:01. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind je porsche's prachtig doe mij die maar... wat moet dat kosten?
|
||||
|
||||
![]() Zitten die harten in de grondverf?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor die porsche ga ik van het weekend een verkooptopic aanmaken ![]() Quote:
Idd die zitten in de grondverf ![]() ![]() ![]() En dat wil ik weer de orginele kleur gaan maken.... Dus mensen wie weet voor mij het kleurnummer??????????????Khoor het wel ![]() En die randen moet ik nog even een keer in de afbijt zetten voor de laatste stukjes blanke lak dan kan ik die ook netjes gaan polijsten...Nieuwe rvs boutjes erin en dan heb ik weer een mooi setjes rm's ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 31-01-2008 at 06:25. |
|
||||
|
||||
![]() Plannen klinken goed,
succes en ik wacht op de foto's..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Me golfie nu met de sebring's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Verkooptopic voor de porsche's is aangemaakt
![]() ![]() ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 03-02-2008 at 10:12. |
|
||||
|
||||
![]() Wat wil je voor de golf hebben zoals hij er nu bij staat?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De sebrings blijven er zo en zo ook niet op...Want die zijn van me broertje voor zijn polo of lupo die hij gaat kopen.... De auto komt op 14 inch staal testaan met oversized wieldoppen ![]() En wat hij dan moet gaan kosten ![]() En dat is dan inclusief alle orginele spullen ebij.... Maar dat weet ik vd week pas van hoe of wat allemaal ![]()
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 03-02-2008 at 13:15. |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoor het wel
|