![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop een radio cd speler van Kenwood.
Model KDC-W534UA. 4x45 watt, MP3, kantelfront, USB aansluiting, AAC. Heb er zelf weinig verstand van, meer info : http://www.kenwood.nl/products/car/.../cd/KDC-W534UA/ Deze radio is ca. 8 maanden oud en in nieuw staat ! Boekjes, montagemateriaal aanwezig. Ik verkoop deze radio omdat ik nu alles van andere merken heb en het wil gaan beperken tot 2 merken, ruilen met een Alpine radio/ cd mogelijk ! VASTE PRIJS 100 euro, verzenden tegen meerprijs en na betaling ! Last edited by tiefflieger : 22-01-2008 at 19:29. |
|
|||
|
|||
![]() Waar zit de USB aansluiting ?
|
|
|||
|
|||
![]() Kabeltje achter de radio.
|
|
|||
|
|||
![]() Up !
|
|
||||
|
||||
![]() Foto's kan je makkelijk linken...
![]() Best een mooie; tenminste geen 'brievenbus'..., maar een klapfrontje. Heb ff geen geld, anders was-ie voor mij!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Mag ook over een paar dagen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up we go !
De radio is echt in nieuwstaat ! |
|
|||
|
|||
![]() Weekend up.
|
|
|||
|
|||
![]() hey waar ben je vandaan?
mag je ook in een pm sturen als je in de buurt woont dan kom ik hem vandeweek ophalen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kom uit Helmond.
Kan hem evt. ook verzenden hoor ! Ben trouwens vandaag nog in Dussen geweest, was voor jou beter in de buurt geweest of niet ? |
|
|||
|
|||
![]() ja dussen is idd hier in de buurt
dorpje ernaast zeg maar :P binnenkort weer hier in de buurt of niet?
|
|||
|
|||
![]() Nee sorry, gisteren ff een voorscherm opgehaald daar...
|
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub, VERKOCHT !
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |