![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() Maar een vrouw die niet in een auto wil rijden ![]() en dat kraken was ook een punt van ergenis ja + stabilsator stangen + achter klep waar de dempers kapot van waren + geneusel met motor storing wat niet te vinden is + stoel waar het leer kapot van ging + klapperende auto maat bak + enz enz doe mij dan maar een verot sub frame ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft volvo geen forum zippo jonge .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel, ook daar is hij, ikzelf en meerdere hier te vinden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de auto komt uit bergum ...naam is niet te lezen maar er staat geen weening ![]() ik ben de 3e eigenaar en waar ik hem gekocht heb komt uit garijp en die man kon geen weening ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta Alberto!!
Ben eens benieuwd wat ervan word en doe de groeten aan Rika !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
komt goed Dimi als ie weer @home is maak ik even foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat is er mis gegaan dinsdag?
of is de site van de rdw niet up to date? Voertuig Kenteken YJ-17-LG Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming JETTA CL 40KW U9 Brandstof Benzine Vervaldatum APK 25-10-2007 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 31-12-2007 BPM € 0 WAM verzekerd geregistreerd Ja |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ze durfden er niet mee te rijden zo sportief had ik de wielen staan ![]() lammert vd meulen heeft het vandaag opgelost ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, dat was dan wel erg zeker
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik denk morgen ...of zaterdag . is maar net hoe laat ik thuis ben morgen
|
|
|||
|
|||
![]() De APK zit er op
![]() Hij is iets meer gezakt Witte knippers zitten er in ( bedankt Erik ) Velgjes zitten er onder ( bedankt Marc & Gerk ) Wacht nog op mistlampen ....en morgen nog even een V snaar vervangen ook dan maak ik even foto's ![]() Last edited by Alberto : 11-01-2008 at 21:16. |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de fotos , ben gek op fotos
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() van dit naar dit ![]() Last edited by Alberto : 12-01-2008 at 18:32. |
|
||||
|
||||
![]() netjes!
leuk hekwerkje ook trouwens... |
|
||||
|
||||
![]() Heel netjes zo .
![]() Kan mem pronken . ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb wel adresje voor je ![]() Quote:
dacht ik ![]() mem heeft nu wel even andere dingen aan het hoofd ![]() Last edited by Alberto : 12-01-2008 at 18:26. |
|
||||
|
||||
![]() zullen de buren hier in het portiek niet blij mee zijn
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je kan het proberen .... ![]() |