![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen donderdag (13-12) een beige bruine golf 1 gezien met bbsjes dacht ik en vrijdag derop 2x een bordeuax rode jetta mk1 allemaal in of nabij drachten in de middag
ene jetta had 4 en andere 2 deuren
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de Beetle van Freak ook gespot @ Sutherland! Hij staat er netjes bij Gerk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt als Cabbie van VWForum.nl weet niet zeker of hij hier ook aangemeld is. http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=44434 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx! Zal er nog ff een kiekje van schieten eerdaags ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag, eind van de middag, afslag veemarkt utrecht. (A28, A27)
Achter mn Santana stonden bij t stoplicht 2 kevertjes! gele en een rode. gele leek een gleuf in t dak te hebben van een schuifdak. bekend? ![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteravond, in Enschede op de kruising boulevard / singel:
een kanarie gele golf 1 met het grote type achterlichten.... geparkeerd tegen een verkeerslicht met het linker voorscherm... grr.. best wel jammer. (gereden door een meisje, maar dat is geen nuttige info ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanavond bij suameer een jetta 1 met een blokjes motief op het dak
|
|
||||
|
||||
![]() Komt uit Burgum, vlakbij de Esso
![]()
|
|||
|
|||
![]() dinsdag 18 december op de friese poort in leeuwarden (wilaarderburen) een blauwe golf 1 met grote achterlichten. leek netjes maar was wel een beetje vies. kzag je vanuit het lokaal het achterste parkeer terein op rijden.
zijn er trwns nog meer mensen hier van het forum aanwezig op de Friese poort in leeuwarden??. kspot zo nu en dan namelijk ook een prachtige zwarte cabbie 1 met beige bekleding en bbs met zwart hart. Zeer nette wagen!! de grijze golf 1 mx is de mijne. groeten oebele
|
|||
|
|||
![]() Quote:
aha ...stond voor het verkeerslicht bij suameer en hij ging suameer in Fân der Brêge. drachten ? |
|
||||
|
||||
![]() Drachten ja, rijd nu ook rond in een Golfje 2 volgens mij, zonder onderlip meende ik in een ooghoek te zien.
Oebele, die Cabrio, die is donkerblauw zeker? De 1e prijswinnaar van VAG-treffen dit jaar.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volgens mij is die ik zwart maar ik kan nog wel eens extra kijken. jij bedoelt deze cker.. http://fatalm.serial.nl/images/Lenn...1247%20copy.htm hij lijkt er idd wel erg veel op. maar op deze foto heeft de golf volgens mij zwarte bekleding of het is niet echt goed te zien
|
||||
|
||||
![]() Gisteren door mn vriendin een bronskleurige golf 1 gespot in t dorp
|
|
||||
|
||||
![]() vandaag nabij amosco classics in borculo volgens mij.. een laag golfje 2, mat, blokjes op dak, leuk ding!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die bedoel ik ja, maar volgens mij rijd er hier nog een soortgelijke rond. Alleen van horen en zeggen.
|
|||
|
|||
![]() kdenk idd dat die van school een soortgelijke is. alleen dan in het zwart dus. hij lijkt er in ieder geval wel sprekend op mar toch de kleine verschillen maakt hem anders
|
||||
|
||||
![]() blauwe golf 1, zonder grepen, met rolkooi.
Staat in Leimuiden, kruising N207 |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een witte kever gespot, vrij laag, met een imperial erop.
De bestuurder stak z'n duim op ![]() Kenteken was ??-EE-?? Ik geloof dat het in de buurt van Utrecht was, ik weet niet meer welke snelweg. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag tijdens retropilots een jetta mk2 gespot.
Misschien een bekende van hier?
|
|||
|
|||
![]() vandaag (2de kerstdag) de gele ponton van VWRopie gespot in ypenburg !
flink laag op (pas nieuwe) porsche velgen ziet er super uit ![]() gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() Last edited by jetta mk1 '82 : 26-12-2007 at 14:45. |