![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is de advertentie die op marktplaats staat. Ik ben eigenlijk op zoek naar een TDI,, maar dan wel een passat sedan/variant.
Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1998 Carrosserie: Hatchback 5-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1253 kg Kleur: Blauw Vermogen: 110kW Cylinderinhoud: 2327cc Hierbij bied ik aan mijn Golf V5 Highline uit December 1998. De Golf gaat de verkoop in omdat ik opzoek ben naar een diesel en iets groters. Hij is reeds 2,5 jaar in mijn bezit en heeft me nog nooit laten staan, maar gezien het feit dat ik werkzaam ben bij de Koninkijke Marine rij ik relatief veel kilometer's en is een diesel relavater voor mij. Bouwjaar December 1998 Kleur Jazz Blue (blauw) 5 deur's Kilometerstand +/- 140.000 km (wordt nog steeds mee gereden) Highline uitvoering Electrische ramen (voor + achter) Electrische spiegel's Electrisch schuifkanteldak (origineel af fabriek) Electrische koplamp verstelling ABS Hoogte verstelbaar stuur Midden arm steun voor + achter Stuurbekrachtiging Climaat controle 4 Hoofdsteunen Neerklapbare achterbank 2 dikke klapsleutel's met afstandbediening Dealer onderhouden APK tot Feb 2008 Boordcomputer 12v aansluiting in achtebak radio cd-speler van pioneer Tevens zit er een schroefset onder van Koni die in hoogte en hardheid te verstellen is, (origenele set aanwezig) Er zit ook een K&N 57i luchtfilter set op, (ook hier is de orginele aanwezig) De prijs: 7600,00 De auto is van een liefhebber, dus geen test piloten en onzin biedingen. M.v.g. Lars Thesingh 06-29503928 p.s. beller is sneller (voicemail wordt beluisterd en beantwoord, mits naam en tel.nummer) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Dodge RAM 1500 ![]() Last edited by Larsv5 : 16-12-2007 at 13:05. |
|
||||
|
||||
![]() wat is je vraagprijs zonder je bbs'en? of lees ik hier nu overheen?
grtz.
|
||||
|
||||
![]() De vraag prijs zonder BBSén is E7650,00, maar het is een vraagprijs.
Thanks voor de opmerking, heb het meteen aangepast. Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() Goeiemoggel, even een uppie.
|
||||
|
||||
![]() Upje voor me V5
|
||||
|
||||
![]() Even een upje voor dat ik weer een weekje ga varen,
P.s. hij staat weer op wintermodus ![]() ![]() Lijken wel thuiskomertjes voor me gevoel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Up
|
||||
|
||||
![]() Up
prijs aangepast.... 7600,00 euro met 19 inch BBS (heb wat anders gezien wat ik graag wil gaan rijden)
|
||||
|
||||
![]() Trap omhoog voor deze nette V5
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Heb je de originele velgen er ook nog bij?
|
||||
|
||||
![]() Alles is er nog bij Sander, zijn die standaard 4 of 5 spaak highline hoepels
|
||||
|
||||
![]() Ja heb de originele 5 spaak highline wielen er ook bij, met minder goede banden..
|
||||
|
||||
![]() verkocht, mag een slotje op.