![]() |
|
||||
|
||||
![]() stukken beter!!! Super auto zo!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Licht een mooi motor blok in. Niet te veel aan doen ziet er echt prachtig uit zo.
|
|
|||
|
|||
![]() Deze spiegels staan een stuk beter!
En van welk model Lancia is die achterwisser? Dan ga ik eens even op de sloop (eeh: autodemontagebedrijf...) kijken! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
van z'n klein barrel ypsilon of zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knappe wagen niet te veel meer aan doen.
|
|
|||
|
|||
![]() super auto mooi man
|
|
||||
|
||||
![]() He ronny mooie bak
en veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
![]() He Ronny toch maar weer een type 2 rijd toch altijd fijn en helemaal met een vr6
Top kar kom hem wel eens ff bekijken |
|
|||
|
|||
![]() Mooi Golfke jer Ronnie, bling bling even verwijderen voor orgineel en je bent de man..
![]() ![]() Last edited by Otto : 18-11-2007 at 18:18. |
|
|||
|
|||
![]() ontzettend mooie auto helemaal mijn smaak en een perfecte kleur alleen vind ik de spiegels mooier in kleur wel de originele offcourse die je al had verwisseld.
Gr. Sven |
|
|||
|
|||
![]() Nette wagen.. wat is dat voorn spoilertje ??
|
||||
|
||||
![]() Zeer nette auto.
Rijdt geweldig zo'n type 2 VR6 ![]() Succes met wat je er aan wilt gaan doen, ziet er nu al goed uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb echt geen idee |
|
||||
|
||||
![]() Leuke kar, zoals voklswien zegt, geen bies - enkele lampen en zwart logo, 2 wissers erop en klaar. Spiegels staan goed en zou ze zeker niet in kleur doen van de auto. Dit geeft een goed contrast.
|
||||
|
||||
![]() Die ziet er netjes uit zeg ! Felici met deze superaankoop naar mijn mening !
(H)
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen joh!
Zitten een paar dingen op die misschien iets te veel zijn, maar je verandert tot nu toe de juiste dingen. ![]() Vind de achterruitenwisser wel wat hebben though! Alberto, had je die nog liggen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee Alberto de voorwisser is van een Lancia Ypsilon. de achterwisser lijkt me van een Fiat Punto..
|
||||
|
||||
![]() en Achterspoiler lijkt me SWG
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke golf 2! wat betreft de grill zou ik in deze auto voor een rallye grill gaan.
|
|
||||
|
||||
![]() leuke auto, zie je vast nog welles rijden