![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie mk1 auke niks mis mee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben je niet bang dat dit onwijs gaat werken? |
|
|||
|
|||
![]() heb de golf nog wel in de oude staat zien rijden kan dat kloppen?
ben vaak bij een maat van me, die woont in Quatrebras. mooie vooruitgang, gewoon lekker je eigen ding doen.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Iedereen weer bedankt voor de reacties.
@breadfan: een tijdje geleden is uit een 1 of ander onderzoek gebleken dat friesland 1 grote achterstandswijk is dus dat is mischien de reden dat t lijkt of de fotos 10 jaar geleden zijn gemaakt ![]() @macski: Ben er met epoxy niet bang voor, dit gebeurt meestal wel met polyester plamuur. @oane: Ik heb er 2 dagen mee gereden , maar de motor die er in zat was niet vooruit te branden. Het kan dus maar de kans is klein. Ik zie je auto daar idd wel is staan, staat wel vaker mooi spul daar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En daar was een onderzoek voor nodig??? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is deze gerold
![]() ![]() Vind het wel eens verfrissend, weer een wat anders... Vind de ramen alleen niet mooi, de rest wel.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind hem prima zo. Dit is weer iets wat anders.
Wel mooi gerold man ![]() Zo wil ik het ook wel kunnen. Ik denk dat iedereen hier alles liefst origineel ziet, toch zie ik er slechts weinig waar geen veranderingen zijn aangebracht. Verlaging, wielen, muziek, etc... Wat is dus nog origineel. Doe lekker wat je zelf graag ziet. Wel tof dat je negatieve kritieken zo positief opvat ![]() Groeten
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het best een leuke golf !
Ja ,misschien is de raamband een beetje te ,maar voor de rest vind ik het best geslaagd hoor. En trek je van de kritiek maar niet te veel aan hoor ,als je alles volgens de 'forumgoedkeuring' zou doen rijden alle Mk1 tjes met chrome bumpers een bbs'sen of ats classic'jes om ![]() Niet dat dat verkeerd is hoor ,maar het is best eens leuk om te zien dat je een eigen stijl hebt ,en dat waardeer ik wel ![]() Succes nog met je auto!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is idd strak geworden en ziet er ook nog leuk uit zo.
|
||||
|
||||
![]() Het spijt me, maar ik kan er ook niet aan wennen met die lijsten weggewerkt zo.
Ik vind je velgen / banden combinatie het mooist aan de wagen. Maar...no hard feelings ![]() Groeten, LRR @Sponzer: LOL ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt weer voor de reacties
@sponser: zo'n reactie had ik kunnen verwachten vanuit groningen hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie golf, net zoals van velen hier is het niet wat ik met een golf zou doen, maar het is jou auto, zolang jij het maar mooi vind!
een beetje lager zou wel mogen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gespot op Quatrebras, zag er best netjes uit Auke! Maar ben het met de meesten eens, zonnebaan is 'uit'
![]()
|
||||
|
||||
![]() aha het was een mode verschijnsel dat wist ik dus niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij loopt alleen Noardburgum wat achter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mag t dan nog wel in noardburgum?
dan blijf ik gewoon in t dorp ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, best genog
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben geen fan van dichte lijsten, maar wel net gerold!!
|