![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wou me eigen ook ff netjes voorstellen, alleen kan nergens vinden dat geschikt lijkt om het te doen (op deze forum dan
![]() Dus...... Stu, 28, Nijmegen, Twee mk2 16 kleppers Zo gek als een Deur, schoenmaat 41, BLOND ![]() Was ik iets vergeten? Maar ff seriuze, ik vind het ook ff zo netjes om iedereen te laten weten wie je bent maar moet niet verplicht zijn. Ik kan eerste hand vertellen dat al dat "stel je ff voor" reacties meer kwaad doen als goed..... En we zijn tenslotte allemaal VW gekken, toch de grootste vrienden club ter wereld? waarom anders zwaaien we als we een andere golfje, passat, scirocco of corrado tegen kom op de weg..of ben ik gewoon raar? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() gewoon in het golf 2 sectie een topic aanmaken, waarin je jezelf voorstelt en wel foto's plaatsen he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit soort topic is al eens een keer eerder voorbij gekomen en liep toen ook op niets uit. Vind het overigens niet echt een probleem van die vlugge aanbieders, en het is al jaren hier geen probleem....toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is goed, bedankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ging het me ook niet echt direct om. Dat iemand er voor kiest zich wel of niet voor te stellen maakt me niet uit. Het maakt het natuurlijk wel wat knuffeliger als we mekaar een beetje kennen. ![]() Maar los daarvan ging het me er om dat er veel nieuwen zijn die zich nogal misdragen. Nou heb ik toevallig de opmerking van Martie er uit geplukt, maar er vliegen de laatste tijd steeds meer van zulke opmerkingen over en weer. Als je dan naar de datum van aanmelden kijkt zijn het meestal gebruikers die zich net hebben aangemeld, en amper aan de 5 posts zitten en al met hun lange tenen hier rondstampen. Ik hoef niet van iedereen naam, toenaam, lievelingskleur en eerste vriendinnetje te kennen (al zou die vriendin misschien niet verkeerd zijn... ok we dwalen af) maar 't zou leuk zijn als iedereen zich wat normaler gedraagt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt ook omdat bij die 850 alles in kleur mee is gespoten, normaal zijn de bovenste delen van de bumper, deurlijsten, deurgrepen, ... allemaal kunstof grijs. Dan is het verschil wel goed te zien..... |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben aan het broeden op een fantastisch voorsteltopic!
Maar... Eerst moet ik internet hebben thuis (kan op mijn werk niet te lang op VF zitten). Sommigen kennen mij al wel, van de uitdeukdag ![]() Hoi! Ik ben Jelle ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je naam is in ieder geval al goed bekend hier. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom niet? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[ ] geschikt [x] ongeschikt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben bevoorrecht een bureau te hebben waar men direct op het scherm kijkt als je de kamer binnenkomt... zo'n 25 meter lang :P Al is dit snel afgelopen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ohw dat lijkt me indd erg kut, pff zou toch liever ergens met me scherm richting muur gaan zitten...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3x raden hoe mijn bureau staat tov de rest ![]() nadeel is alleen dat er vaak iemand aan mijn bureau staat met een vraag |
|
||||
|
||||
![]() Mijn scherm staat ook lekker de juiste kant op....alleen mensen die op de a59 rijden kunnen wellicht als ze goed kijken zien wat ik doe
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij de schippers op de Maas....
![]() Quote:
misschien vergeet je t belangrijkste: een moeilijk gezicht trekken, alsof je heel hard nadenkt/werkt... Pff ik kan me een potje scheef kijken, niemand die me iets durft te vragen, en me baas zie ik met respect kijken als ie langloopt, van sow die jongen werkt hard ![]()
Last edited by Berserker : 26-10-2007 at 13:13. |
|
||||
|
||||
![]() Haha mooi dit. Ik heb gewoon 2 schermen, nog beter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ALT+TAB.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat er vaak iemand naast me staat en me stoort tijdens VF-en ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal me ook maar eens voorstellen, zit al langer op het forum, maar niet echt actief geweest aangezien ik nog geen auto had. Maar sinds vandaag wel, golfje mk1, type of kleur weet ik nog niet, is voor mij ook niet belangrijk.. weet alleen dat hij over een uurtje hier op de stoep staat.
Hoi, ben Maikel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoe krijg je dat voor elkaar??