![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voordeel; vermaak voor ons... verder niet
![]() Het zal altijd toch wel een kwestie van kou lijden worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() niet specifiek een grasveld, maar een wat rustiger gelegen gebied. niet dat dit geen mooie locatie was verder. en dat wil verder niet zeggen, dat je daar bijvoorbeeld wel mag gummen, harde muziek of andere zaken kunt gaan beoefenen.
vind het verder een leuk initiatief! mijn vrienden en familie geven niet veel om auto's. dus is dit wel voor herhaling vatbaar om eens vaker onder mekaar te komen als vw liefhebbers. anders heb ik alleen dit prachtige forum en marco natuurlijk ![]() ![]()
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) Last edited by G-eert-40 : 18-10-2007 at 18:00. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de locatie uitstekend .. als je een vreugdevuur wil aansteken en hallelujah wil zingen ga je maar bij de scouting
wij vinden vw's tof en kunnen wel wat kou hebben, als het echt te koud/nat is dan slaan we toch gewoon een maand over?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh ja, dat kan ook nog altijd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha laat ik nou net mijn pak verkocht hebben ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm, bestaat er ook zoiets als naturisten-scouting misschien .. ?
|
|
||||
|
||||
![]() Vond de plek prima!
Is inderdaad jammer dat het komende tijd waarschijnlijk pokkeweer is. Kou heb ik persoonlijk niet zo'n probleem mee, ben de 12e ook met raampje naar beneden naar Oss gecruised ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, dat is vet .. gewoon rijden ... als je het dan toch koud krijgt kleed je je daar gewoon op! dan doe je een muts op, handschoenen aan, 2 paar sokken, 3 jassen, 6 broeken, 4 shirts, 6 truien, 3 vesten en 2 jassen ofzo... kweenie, iig gewoon gaan met die sinaasappel! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies. Ik vond het wel prima. De politie liet ons in ieder geval lekker daar rondhangen, en de foute figuren waren snel genoeg weg omdat ze niet konden doen waar zij van houden. Op een grasveld zul je veel sneller foute figuren aantrekken dan op een parkeerplaats als deze met een groep als deze. Vooral sow doowrgaan!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor de mensen die echt willen.. ik zet heus geen hek voor het terrein hoor ![]() dus als bepaalde mensen toch willen gaan ondanks het mogelijke terror-klimaat.. do you're thang! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yay!
![]()
|
||||
|
||||
![]() kortom, het maakt me verder ook niks uit hoe of waar. het was maar een ideetje
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor diegene die graag op gras willen staan; d'r is toch ook een groenstrook langs die weg? Go your gang zou ik zeggen!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik herinner me een zekere mk3 tdi die ook graag op gras wilde staan....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De auto wilde dat eigenlijk niet, de eigenaar scheen daar anders over te denken. Hoe is 't eigenlijk afgelopen? Schakelt ie alweer?
|
||||
|
||||
![]() Dit heb ik deels gemist... ik had het gehoord... een golf die niet schakelde, maar het gras gedeelte is mij onbekend
![]()
|
||||
|
||||
![]() vind het ook een prima plek..mutsje op en in november weer!! of eerder?
|
||||
|
||||
![]() De golf3 TDI van Martinus ja, hij wilde 'm voor het stenen muurtje op het gras zetten om zo wat aandacht te vangen
hij reedt daar dus op het gras, maar hij had niet even gekeken hoe het grasveld/strook erbij lag kwa kuilen etc nou daar liep dus in principe een kleine sloot doorheen, gevolg: hij stond met zen 2 linkse wielen in die geul/sloot toen zattie dus vast, hebben we er met z'n 3/4en uitgeduwt.. daarna wilde de auto niet meer in z'n 1 maar de volgende dag was Martinus even naar de doe-het-zelf garage gegaan en was het zo gemaakt er was namelijk een of ander stangetje een beetje verbogen zodat de schakelmomenten veranderd waren oid |