![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey
Ik zal me eerst ff voor stellen. Ik ben Niels en ben 21 jaar en woon in wijhe (tussen zwolle en deventer) Ik ben autoschade hersteller/Spuiter. Ik heb vorig jaar een golf 1 gekocht ('79) en ben een tijd terug begonnen met het opknappen van mijn golf. Tevens komt er een G60 motor in met een m64 Compressor. Ik heb mijn golf op dit moment totaal gestript en ben de carroserie op verschillende plekken aan het aanpassen/repareren en sommige delen aan het vervangen. De volgende dingen komen er in, op of onder: Golf G60 Motor Met M64 Compressor G60 Remmerij Sprinter Intercooler 4-1 Uitlaat Spruitstuk Rolkooi Golf 2 G60 Dashboard 2 Kuipstoelen Alles Word Opnieuw bekleed Alle Rubber Worden Vervangen Chroomen Bumper, Spiegels, Lijsten enz. BBS RM 15´ Velgen Schroefset enz.enz. enz. ![]() ![]() Ik zal zodra er weer grote veranderingen zijn het hier direct plaatsen!! Gr Niels(VWTeam) Last edited by nielsvwteam : 08-10-2007 at 14:11. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey
Bedankt, nu weet ik hoe ik de foto's erbij kan zetten!! Ik zal vanavond ff foto's maken van hoe hij er nu bij staat. |
|
||||
|
||||
![]() hoi
succes met je project word wel dik zo te horen gr mibo |
|
||||
|
||||
![]() Hey
Ik ben ff een tijdje niet actief bezig geweest op het forum maar zal vanaf maandag weer dingen toevoegen en foto's plaatsen van hoe de golf er nu bij staat. Ik heb inmiddels de nodige nieuwe delen besteld en binnen gekregen! Kan dus weer aardig vooruit. Ga binne kort ook maar vast bezig met het opknappen van me setje BBS rm velgen. Heb nu inmiddels de volgende dingen binnen: Rolkooi Schroefset Reperatie plaatwerk Motor + Bak M64 Compressor Aandrijfassen Chromen Deurklinken BBS RM Velgen Enz. Ben nu nog opzoek naar een complete set Chromen Bumper voor de golf 1!!! Ga ik december nog naar essen toe en daar zal ik de verlichting,kuipstoelen en nog wat andere dingen aan gaan schafen. Ik heb van de week mijn ibi cupra verkocht en rij nu op dit moment in een golf3 gti 8v (tevens is die tekoop) Heb vandaag op de zaak nog een golf 3 gti 8v gekocht met schade en die gaan we weer repareren. Deze Golf is helemaal clean gemaakt en is van alles aan veranderd. (foto's volgen maandag) Ik ga nu me verjaardag vieren met de familie dus kan dit weekend niet met de golfjes bezig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit project ga ik volgen!!
Veel succes!! |
|
||||
|
||||
![]() ziet er vet uit ben ook met zo'n projectje bezig,succes
|
|
||||
|
||||
![]() Hey
Hier ff een foto van de golf 3 gti de ik met schade gekocht heb. De volgende dingen komen er weer nieuw op: Motorkap Donkere Type 4 look Koplampen Clean Voorbumper Embleemloze Grill (besteld) Front (besteld) Frontbalk (besteld) Het voorscherm hersel ik weer omdat deze geheel is uitgerold en de schade aan het scherm niks voor steld. Ik ga deze nu eerst ff opknappen en daarna weer met de mk1 bezig![IMG] [/IMG] Er komen trouwens weer Schmidt TH line velgen onder of BBS RS!! |
|
|||
|
|||
![]() He de oude auto van Mark???? Mooi project die MK1 G60 en waarom TH Lines?? Die zaten er toch al onder?????
|
||||
|
||||
![]() leon,
th lines had mark er al vanaf gehaald.
|
||||
|
||||
![]() Bekende Golf 3 idd.....
|
||||
|
||||
![]() Hey
Heb de TH Lines ook overgenomen en liggen nu in mijn kamer ![]() Heb alle koppote delen er al afgehaald en nieuwe voor besteld. Schade valt heel erg mee (lijk meer op de foto) Heb me digi in de schuur laten liggen dus kan de foto's van de mk1 nu hier niet plaatsen. |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Ik ben benieuwd naar jouw een!! Ik vind dat zo'n gaaf geluid van een compressor. Succes met de ombouw. |
|
|||
|
|||
![]() Leuk ding zeg! Wel grappig dat je stoelen van een suzuki swift erin hebt zitten
|
|
|||
|
|||
![]() super ga zo door heb je je onderdelen al verkocht die je te koop had staan.. je mag me pb sturen..
|
|
|||
|
|||
![]() Wanneer je de bumpers en de velgen gevonden hebt, ben ik wel geinteresseerd in de oude bumpers en velgen.
|