![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag in groningen een champagnekleurige Golf mk2 met dunne bumpers en mat? zwarte velgen? leek van afstand wel porsche velgen, de nodige verlaging
![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke ponton en golf 1 gespot in dedemsvaart.
Lekker gezwommen? Groeten mark Last edited by Tjaap : 22-08-2007 at 23:18. |
|
||||
|
||||
![]() hey pinkpop bussie stond ook in landgraaf.
Quote:
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
champagnekleurige golf op matzwarte porschevelgen. hmm, doet me aan dat ding denken die bij de straatraces in drachten stond (show and shine, geen sprint).
|
||||
|
||||
![]() daar ken ik de auto dus van, meende hem al een x eerder te hebben gezien..maar was idd vorige maand in drachten tijdens de sprints
|
||||
|
||||
![]() vandaag in malden op de rijksweg een mooie golf 2 country. het was een licht groene met een rserve wiel op kofferklep. zag er nog erg netjes uit
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zag vanavond deze rijden in Amersfoort op ring:
![]() Nu voorzien van Xenon en een front zonder logo. Hij zwaaide nog en ik vrolijk terug.
|
||||
|
||||
![]() Is dat niet de ouwe van Alberto?
|
||||
|
||||
![]() Yep, de oude van Alberto. Rijd nu op MB 8-loch!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is die groene 4drs. Niet deze die hier boven staat.
|
||||
|
||||
![]() Owwww, ik meende dat die op de foto ook Oakgreen was.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag op de ring A10 een passat variant gezien met een vw-maniacs stickert op de achterruit. het kenteken eindigde op SZ-73, geloof ik, leuk ding om te zien. Hij reed mee tot aan Uithoorn, vlakbij Amstelveen.
|
|||
|
|||
![]() Gisteren na Mystery land een knappe kever gezien bij de stoplichten bij uitgang oost.
|
|
||||
|
||||
![]() gisteren ( 25 augustus) kevin20v gespot op de rechterbaan van de Nijmeegseweg richting Velden. Hij reed tussen de Duitsers die boodschappen gingen doen in een slakkegangetje richting Tref.
Auto zat afgeladen vol mensen, kont hing op de grond (dus redelijk undercover, alleen geel kenteken verraadde hem....) Ik schoot op de linkerbaan voorbij, ik ga niet tussen de opies en die omies tuffen...... ![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() geen vw's wel grappig:
bij mij in de buurt, in Zenderen, kwam ik gisteren deze engelse dwergauto's tegen, waren daar voor een dwergauto treffen/rondrit |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik die dingen zie dan komt er maar 1 zinnetje in me op............ did iiiiiiiiiiiiiiiiii dooooooo that?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Blijven geweldig die BMW Isetta's!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Enschede was een bijeenkomst, khad ze het hele weekend door gezien. |
|
|||
|
|||
![]() @ Breadfan83,
Die R32 heb ik wel eens gezien in arnhem,blijft appart in het oranje.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is daar wat meer over bekend? Zit ie misschien hier op het forum ofzo? Of aan de andere kant...