![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Heb op de sloop een andere IC gevonden. Eentje van een beamer 3 serie 1.8TD ofzo
![]() ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#22
|
|||
|
|||
![]() Ruud, check pm please.
|
#23
|
||||
|
||||
![]() Hmmm had het laatst al gelezen, maar vergeten het te melden.
Die past simpelweg niet bij de Jetta. Daar zijn ze te breed voor. Daarnaast zou ik ze ook niet willen hebben, maar goed. Ik pak voor de Jetta altijd een Iveco TurboDaily Ic. Deze zijn volledig alu en passen mooi tussen de koplampen met daar omheen de radiateur.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#24
|
||||
|
||||
![]() Bert, zoals deze;
![]() Wat zijn ongeveer de prijzen en afmetingen van zo'n intercooler? Die intercooler die ik net gekocht heb (van die BMW 3-serie) had ik op de sloop langs een radiateur van een Golf 2 gehouden. Wat blijkt nu; was het een 1600 Benzine radiateur en niet van een 1600 diesel (die dus 10cm breed zijn ![]() Zou de radiateur van een 1600 benzine ook genoeg koeling geven aan mijn 1600TD? ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#25
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeker voor een 1600D of 1600TD radiateur gaan.
Maar nee, het is niet dezelfde IC. Ik heb het over een volledig alu IC. Ouder type waarschijnlijk. Meet anders de ruimte tussen de koplampen op, dan weet je wat je kwijt kan. Ik ben niet thuis en kan ook niet ff snel kijken.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#26
|
||||
|
||||
![]() Heb nog eens even lopen passen en denken.. De IC van de BMW kan er wel in, maar dan moet ik een kleine aanpassing doen aan het front.. De IC komt dan recht achter de bumper.
Op de sloop lag ook nog een IC van een of andere Lancia. Was bijna vierkant, en de in en output zaten aan een kant.. Lijkt op onderstaande; ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#27
|
||||
|
||||
![]() Als de originele diesel radiateur nou 3cm smaller was, was het probleem opgelost..
Zou een benzine radiateur zoveel minder koelen? 't Scheeld bijna 10cm, en dat lijkt me toch net te veel... Diesel rad; 525x322x34 Benzine rad; 430x322x34 Nu zit ik op H-base te kijken, en daar zie ik dat er op een Scirocco II 1.6GLI/GTI EG een radiateur van 480x322x34 zit.. Morgen weer eens meten ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#28
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een benzine radiateur voor mijn jetta TD ,en heb er geen enkel probleem mee gehad tot nu toe ,en rijd er al 2 jaar zo mee ,dus dat moet denk ik geen probleem opleveren
Anders paste mijn intercooler er ook niet voor ...... ![]() ![]() Ja die kleine is de radiateur ![]()
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
![]() Weh enne gek zeg
![]() Zou je voor mij eens op kunnen meten hoe groot het koeloppervlak is van die ben. rad.? ![]() ![]() Btw, wat voor IC is dat?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#30
|
||||
|
||||
![]() Intercooler is van een volvo 960 ,maar dat is ook zeker geen plug&play hoor !
Ik zal de maten wel even opmeten voor je !
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#31
|
||||
|
||||
![]() Er zijn meerdere met een benzine radiateur, eigenlijk maar weinig problemen gehoord. Misschien wel als je er aardig wat vermogen uit wil halen.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#32
|
||||
|
||||
![]() Ik reed in mijn 1.9TD caddy mk1 met een Renault Master II IC. die is ~20 hoog, 4cm dik en past precies om een dieselradiateur heen. Alleen de accu heb ik 90 graden moeten draaien om de buis aan die kant genoeg ruimte te geven. Aan de andere kant kan je met een 45 graden bocht precies over de dynamo, over de kleppendeksel naar de turbo.
__________________
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - |