![]() |
|
||||
|
||||
![]() die EGT meter heb ik bij Turbo Johan uit lutjegast (Groningen, of is het nog net friesland
![]() vandaag heb ik de motor er weer ingehangen ![]() hier de foto`s: ik heb de motor in de kelder laten zakken zodat ik hem vanonderen er kon hangen, minder kans op beschadigingen zo ![]() de caddy er over heen rollen en hijsen maar: zo die hangt weer: Intercooler gelijk ook ff geplaatst: en toen heb ik de scherms en de bumper er ook nog maar even los voor gehangen om even een idee te krijgen hoe het gaat worden: tot slot nog even een paar foto`s van mijn nieuwe raampie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Als ie klaar is wil ik wel eens een keertje met je mee rijden ,ben erg benieuwd ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Poeh...super hoor die motorruimte!
|
|||
|
|||
![]() Netjes zo!
|
||||
|
||||
![]() zo hee das pas netjes, super hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er allemaal weer gelikt uit goed bezig en vind vooral dat eigenwijze achterraampie erg mooi
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb nog even een vraagje. Heb zelf nou ook een TD in de Jetta ingebouwd, en zit ook met het resevoir voor de ruitenwisservloeistof. Heb je het originele plaatje gebruikt waar het resevoir in hangt?
![]()
|
||||
|
||||
![]() nee, die heb ik ook zelf gemaakt, steld niet zo veel voor, gewoon een plaatje pakken en bie aan 2 kanten met een beetje een schuine lijk om slaan
![]() en nog bedankt voor al jullie leuke reactie`s ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Supermooi geworden die motorruimte!!
![]() Achterraam is ook erg mooi!
|
||||
|
||||
![]() bedankt arnaud
![]() alleen nu heb ik vanmiddag een zwaar stuk ijzer op het topje van mijn rechter wijsvinger gekregen en die is nu gebroken/verbrijzeld. hij is nu gespalkt enzo, nou is het ff afwachten tot woensdag ochtend en dan gaan ze kijken of hij mag blijven of dat hij er af moet ![]() dus het project zal eerst wel ff stil liggen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oei...beterschap man!!
|
||||
|
||||
![]() Dat is minder Sikke Aant! Maar te hopen dat je hem weer kunt gebruiken. Als je hulp nogig hebt met het project, dan meld je het maar ff bij 1 ban ons
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dan meld je je maar even dan komen we wel met een stel trunkers en aanhang langs om te helpen! Enne sterkte en beterschap nog! ![]()
|
||||
|
||||
![]() sterkte vanuit zw friesland
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reacties
![]() @benji en wietse, dat is echt super om te horen ![]() maar ik hoop dat het niet nodig is, wil hem het liefst zelf af maken natuurlijk ![]() maar echt super bedank voor het aanbod ![]()
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 07-05-2007 at 21:36. |
|
||||
|
||||
![]() heel veel sterkte en succes, je project ziet er super uit, ga zo door! nadat je weer helemaal op en top bent natuurlijk, gezondheid gaat boven alles
|
|
|||
|
|||
![]() Sterkte, Het project ziet er super uit !!