![]() |
|
|||
|
|||
![]() Had ik wel eens gezien ja, voor die zijkanten moet ik dus ff die kappen van een 5-deurs Golfje halen.
Bovenkant komt ook wel goed, beetje hobbyen maakt het des te leuker ! Weet iemand trouwens hoe die kappen aan de zijkant vast zitten? Bij ons op de sloop hebben ze allemaal van dat halve gereedschap, dus dat moet ik zelf meenemen... Last edited by tiefflieger : 09-04-2007 at 19:14. |
|
||||
|
||||
![]() Of de kappen van een 2 deurs ,die passen ook ,alleen hebben die geen 'flappen' voor de gordels.
Zie de mijne ,foto 1 zonder kappen ![]() Met kappen ![]() O ja ,de kappen zitten met plastic moeren vast ,die kun je met een platte schroevedraaier of een punttangetje wel los krijgen Daarna in de jetta gewoon tussen de bank en de auto monteren ,en een klein schroefje aan de zijkant schroeven,ter hoogte van de slotpen . Dan kunnen de gordels naar keuze tussen de bank en kap in ,of gewoon voor de kap langs lopen. Zoals hier ,bij m'n nieuwe interieur (ook weer een golf achterbank) succes!
|
|||
|
|||
![]() Thankx voor de uitleg, duidelijker kan niet !
Komend weekend meteen maar werk van maken... |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag de kappen gemonteerd en meteen de hoedenplank maar opnieuw bekleed, en de bekleding een stukje verder door laten lopen ...
![]() ![]() Ben trouwens nog steeds op zoek naar een setje donkere deurpanelen, dit ziet er niet uit natuurlijk ! |
|
||||
|
||||
![]() Proper zo
![]() Ga jij ook naar Bergum 3 Juni?
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta zeg!
ps hoe hebben jullie de rugleuning vast gezet? onder gewoon schroeven en kapjes van een golf en die kappen aan de zijkant, maar de rugleuning, kan je die ook nog goed vast zetten?? bvd |
|
|||
|
|||
![]() ik heb 4 gaten geboord en vast gezet met "u" bochtjes met een moertje er achter
|
||||
|
||||
![]() stukje 8 mm hout tussen het achterbankframe klemmen (20x35),in de bovenhoek van het frame,en daar een paar dikkere houtschroeven erin ,door een paar originele gaten van het achterbankframe.
Zo houd je de bank heel ,en de auto ook!
|
|||
|
|||
![]() Achterbank vastzetten is niet zo'n probleem, zitten orgineel genoeg gaten in dat stalen frame waar hij tegenaan komt...
Was nog in twijfel tussen Bergum en VW Charly's maar denk dat ik ook naar Bergum kom 3 Juni ! |
|
||||
|
||||
![]() auto`s en hout..die combinatie heb ik nooit begrepen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik wel..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geen twijfel mogelijk ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is voor mijn Jetta ook leuker, zijn meer soortgenoten !
|
|
||||
|
||||
![]() goed plan ,komen met die jetta's naar Bergum
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Paar kleine update's:
Eindelijk de orginele GTI deurpanelen gevonden, schoongemaakt en gemonteerd, Alberto bedankt ! De chromen plaatjes op de deurklinken zwart gespoten en de GT emblemen op de stootstrips in kleur van de auto... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi interieur! past erg mooi bij de stijl van de auto.
Gaat helemaal goed komen met deze jetta ![]()
|
|||
|
|||
![]() graag gedaan ziet er goed uit zo beter dan zo maar grijs
|
|
||||
|
||||
![]() Knappe bak man
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag andere velgen gemonteerd, 15" 8.5J verbreed staal van Wytze (Jettaracing).
Zijn niet de wielen die normaal gebruikt worden om te verbreden en daarmee een redelijk uniek setje ! Ze staan lekker dik, moet alleen wel G60 randen gaan monteren want op drempels en een klinkerweg wil de voorband het spatbord nu wel eens raken... Ik wil ze gaan laten poedercoaten, ben nog niet over de kleur uit, antraciet of weer zilvergrijs. ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by tiefflieger : 05-05-2007 at 19:14. |