![]() |
|
||||
|
||||
![]() uitlaatjes staan hem goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja ik ben hier vrij serieus over. Ik heb er al erg vaak over na gedacht. Op een dag gaat het echt gebeuren, maar ja wat stel je als vraagprijs, aan wie verkoop je hem. Dat zijn wat lastige zaken waar ik nog niet uit ben. Ik hoef hem dan ook nooit meer terug te zien, met als kans dat ie totaal afgebeult is bijvoorbeeld.
![]() ![]() Ik weet precies wat ik als vervanger wil: een audi 80 cabriolet. Donker van kleur met creme leder, zilvergrijs met zwart leder, en 17" porsche cup...heb al een paar leuke zien staan. In ieder geval een ding waar al wat leuke zaken aan en in zitten, waar niet nog eens en shitload aan knaken in gepompt moet worden, wil het een beetje smoelen. Daar ben ik wel klaar mee, hopelijk gaan we dit jaar nog een huis kopen en dan is daar weinig ruimte meer voor. De wilde pimp haren zijn geschoren! ![]() ![]() Last edited by Edward : 08-04-2007 at 09:29. |
|
||||
|
||||
![]() na lang lang lang lang HEEL ERG lang nadenken ben ik er over uit: de golf gaat in de bingo......
|
|
||||
|
||||
![]() Nu GELIJK al??
![]() Mijn mening hoor.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() 'desalniettemin' een puike golf 2 ![]() zoals je zelf zegt zou ik hem zeker niet aan een 'Joop met de pet' verkopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja, de knoop is na weken bedenktijd doorgehakt!
|
|
||||
|
||||
![]() Hij blijft
![]()
|
||||
|
||||
![]() nee Bennie, aan dit feest gaat een einde komen...echt waar.
|
|
||||
|
||||
![]() ware het niet dat de zoektocht naar een fraai en fatsoenlijk exemplaar heel erg lastig gaat worden. Ik ben aan het kijken voor een audi cabriolet, 5 cilinder.
Ik heb me al ingeschreven bij het audi forum en werd al gewaarschuwd voor troep. Nu heb je dat overal wel en laat ik me daar het veld niet door uitslaan. Opzoek naar een cabrio dus, vanaf 1996 ofzo en niet ingevoerd. Alhoewel het aanbod in duitsland enorm is. Whish me luck. |
|
||||
|
||||
![]() wel super zo`n cabrio, bij onse in de straat staat een paarse audi cabrio en die zijn echt hgeerlijk, vooral met mooie bbsjes eronder...super keuze!
|
|
||||
|
||||
![]() zoek tocht gaat gestaag verder. Er zijn wel mensen die reageren op de ad maar die kan je echt niet serieus nemen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() laatst n bod van een rooitje....ahum, shift VUILNISBAK! Niet eens de moeite genomen om te lezen. Zoals eerder gezegd: die lui op MP sporen echt gewoon niet! Irritant is ook die biedingen, niemand antwoord terug. Sodemieter op zeg....
|
|
||||
|
||||
![]() biedingen kan je toch ook gewoon uit zetten, heb je daar geen last meer van...
Maar Edje, ff serieus, naar mijn idee is er een erg kleine kans dat iemand 5 rooien voor een Golf 2 16V met G60-ombouw neer gaat leggen.. |
|
||||
|
||||
![]() Marc, zullen we dat in het midden laten en afwachten wat de liefhebber er voor geeft?
|
|
||||
|
||||
![]() 1 euro ?
![]() nee geintje ,succes met de verkoop ,audi rijdt heerlijk
|
||||
|
||||
![]() Mijn golf 1 heb ik ook op marktplaats staan. Heb de biedingen wel uitgezet maar als je ziet wat er voor een onzin via de mail binnenkomt........
Succes met de verkoop in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]() indrukwekkend he ron?
btw, wil je dat onderblok nog hebben? |
|
||||
|
||||
![]() Als je het kwijt kan moet je het maar doen. Heb momenteel toch geen tijd voor nw projecten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is niet dat ik het je niet gun, ouwe, van harte zelfs, maar toch ben ik een beetje sceptisch, sorry ![]() |