![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Zodra ik mijn golf 1 verkocht heb ben ik van plan een een golf 2 te kopen. Het word een golf 2 met smalle bumpers. Nu ben ik er nog niet uit wat voor een wielen ik er onder zou gaan doen, zelf zat ik te denken om eens een setje steffan's te proberen. Heb al een voorbeeldje gezien van een dergelijke golf 2 met steffan's 8j rond om. Maar kan er niet echt goed op zien of de wielen er uit steken. Hebben jullie misschien voorbeelden voor een dergelijke auto, of andere wielen die er op lijken. Wil wel een keer wat bredere wielen proberen. Alvast bedankt... __________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Wielen moeten niet ver uit de wielkast komen, dit ligt natuurlijk ook aan de et waarde. Maar ik wil graag weten wat mooie wielen zijn en of jullie nog mooie voorbeelden hebben..
__________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Geen voorbeelden
![]() ________________ MK1 VW haaksbergen |
|
|||
|
|||
![]() wijnig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had onder mijn golf 2 rondom 8j maxx wielen, en die passen perfect en steken niet te ver uit. Ik weet niet of jij mijn auto gekend hebt zilvergrijs en plat op zijn buik, ik kom namelijk ook uit Haaksbergen en ik heb nog wel ergens foto's liggen maar dan moet ik even zoeken, en als je ze wil zien moet je maar een keer langs komen (als ik ze gevonden heb). Ik hoor het wel.
René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Hey..
Ja die ken ik nog wel, helaas kan ik mij zo niet meer de details in mijn hooft krijgen over hoe de wielen er nou precies onder zaten. Een foto zou fijn zijn ja... ________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze gevonden, dus moet je maar even kijken wanneer je langs kunt komen. Ik kan ze namelijk niet inscannen (kapot).
![]() René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Is goed, bedankt alvast
|