![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geld dat voor vorige week of ook nog deze en de volgende week ![]() ![]() Hoop er zo spoedig mogelijk van te genieten ![]() gr jan |
|
|||
|
|||
![]() heb ze binnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig, sorry dat het zo lang duurde, was net een (erg) ongelukkig moment tussen overgang van bankzaken
![]() Bedankt voor je geduld, vanaf nu zullen de zaken weer snel gaan.
|
|||
|
|||
![]() Stikkers [geprobeert]
![]() Bij de eerste stikker bleef de achterkant vast zitten op de O en de S toen de stikker er voor de helft op zat Die is dus VERPRUTST ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is er garantie op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beter wrijven...... Wrijven tot je er bij neervalt, papier beetje wegtrekken, blijft iets nog hangen: terug en nog meer wrijven.
Wat was je reknr? Stuur je wel een paar nieuwe.
|
||||
|
||||
![]() heb vandaag ook m'n pakketje binnen en gelijk de stikkers opgeplakt, had nergens problemen mee, zaten er zo op
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ze bleven wel plakken,allleen te goed op de achterkant Die bleef op de letter zitten,de rest er omheen zat op de ruit alleeen de Oen de S die zaten niet vast 1 is er verprutst maar ik had er 4 dus dat zit wel goed Miss. op de forum meet dat ik er 1 in ontvangst kan nemen ![]() is wel goede survus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Anytime!
Tja het is het nadeel van transfers: het zijn fragiele dingen bij het opplakken. Als het eenmaal zit echter zijn ze des te fraai.
|
||||
|
||||
![]() hey stijn,
tijdje terug (voor pasen) heb ik 8 stickers besteld, maar heb ze nog niet binnen... wil je even checken waarom nog niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien heeft de postbode ze op zijn fiets plakken ondertussen?
|
|
||||
|
||||
![]() Voor mijn werk ben ik regelmatig in het buitenland, zo ook de laatste 11 dagen. Achterstand wordt dit weekend bijgewerkt.
|
||||
|
||||
![]() is goed stijn. Waar ben je geweest???
die van de postbode vind ik ook wel cool, en geef hem eens ongelijk!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn deze stickers ook op de meeting op 3 juni verkrijgbaar?
|
||||
|
||||
![]() Burgum? Nee zijn we helaas niet aanwezig namens Volksforum.
Wel op RetroMania (28 Mei)
|
||||
|
||||
![]() Hoe lang duurt t normaal gesproken dat je de stickers thuis hebt na bestelling??
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn ze al betaald?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De 27e mail gehad met factuur en de 28e heb ik meteen t geld ff over gemaakt via internetbankieren..... Soms wil ik nog wel eens last hebben van ongeduldheids verschijnselen :p |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie 't (de overschrijving
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ok dan
![]() |