![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zal me nieuwe aanwinst dr dan ook maar weer eens opzetten.heb al wel de piccas geupload, maar krijg ze dr niet voor hier. Dus als 1 van jullie zo vriendelijk zou willen zijn..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit hoor....!!
Almelo niet ver uit de richting, maybe spot ik je vandaag morgen nog een keertje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt!
Het is de bedoeling om de jetta binnenkort zo te verlagen dat een dunne cl lip net de grond niet raakt. dus niet van dat halve werk... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie wagen !!
|
|||
|
|||
![]() Leuke basis
Heb al de kleur van de jetta in,to fast to furious |
|
|||
|
|||
![]() heb ook speciaal gezocht naar een witte maar niet om;toe vast toe vurios..
Vind het een lekker contrast kleurtje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta . mooie kleur en leuke velgen .
veel plannen of zo orgineel mogelijk ??
|
|||
|
|||
![]() Alleen plat op z'n bek, voor de rest orginal laten, alleen de antenne gaat er nog af
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja die antennes vind ik ook maar niets.
Ik heb sinds vorige week een nieuwe antenne geplaatst omdat de de vorige afgekraakt hadden. Deze morgen stond ik op en zag alweer geen antenne meer, nu was ze volledig ingeduwd. Dus wordt het een 16v antenne en op de plaatst van de ori. een dop. VANDALISTEN
|
||||
|
||||
![]() Mooi man nog een Jetta erbij !!!
![]() ![]() Propere bak man ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom dan niet een plakantenne tegen de voorruit aan? ![]() vindt een 16v ook geen gezicht.... |
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta en plannen klinken goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jetta .... naast de Golf ??
mooi ding hoor, kun je iets aparts van maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Superauto!!! Erg mooie basis!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
@veedubprins: ik ga idd een plakantenne monteren, andere optie vind ik persoonlijk fout.. Schroefset ligt al klaar, alleen ff tijd maken om het te monteren, Zal dan nieuwe foto's plaatsen.. |
|
||||
|
||||
![]() idd, errug mooie wagen een witte is ooook super mooi hé komt vast wel goed met deze wagen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke wagen! Erg goed plan van dat verlagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoals het hoort ![]() zijn er dopjes om het gat in het scherm af te dichten als je de antenne weghaald . en ook niet onbelangrijk waar en hoe ga je een andere antenne plaatsen ??
|
||||
|
||||
![]() Er zijn dopjes voor te krijgen want ik heb het gat bij mijn 1.6 ook zo dicht gemaakt en mijn antenne aan de binnenkant van het voorscherm gemonteerd. Heb er zelfs nog prima ontvangst mee