![]() |
|
||||
|
||||
![]() JA zoiets staat echt top
![]() zijn die chroomlijsen ook nog te vinden? mijne zijn een beetje kapot verlagen is wel een kriem, heb me 1303 ook verlaagd van voren, kutwerkie hoor ![]() die raamband is ook wel mooi!!!
|
||||
|
||||
![]() Nog een vraagje over de passat.
Hoeveel inch velgen zitten er standaard op de passat uit 85 en wat is de steek? En. Tot welke maat velgen kan je eronder zetten? Groeten!!!!
|
||||
|
||||
![]() ik heb er 17 inch onder gehad zonder aanpassingen aan de wielkasten met een verlaging van 4 cm.
Ook ken ik iemand die 19"eronder heeft, maar die heeft uitgerolde wielkasten. |
|
||||
|
||||
![]() De deurhendel van het linker achter portier is stuk, kan je die nog ergens krijgen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je van een 4-deurs Golf 2 ook gebruiken, zoekt iets makkelijker ![]()
|
||||
|
||||
![]() veel past ook wel van andere vw's..
voor verlagen moet je ff zoeken staat in het topic van Goos-golf zijn station een heel verhaal volgens mij...
|
||||
|
||||
![]() thanks for de informatie
|
||||
|
||||
![]() Vond nog een paar foto`s:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() die uitlaat kan echt niet
|
||||
|
||||
![]() dat zie je verkeerd; het is een linkerbumperhoekvoorverwarmer. Daar wordt de bumper nooit vaal/grijs, maar blijft hij altijd zwart glimmend.
|
||||
|
||||
![]() Mooie zeldzame auto =), niet teveel aan veranderen als ik jou was.
Wat ik ervan weet: Volkswagen noemde de Passat met kofferbak van 1981 tot 1985 Santana, van 1985 tot 1989 kreeg dit model gewoon de naam Passat. De naam Santana was in eerste instantie bedoeld voor de Amerikaanse markt. 32B is de typeaanduiding voor het chassis/onderstel, dit is bij beide modellen hetzelfde. En volgens mij is 13 inch de standaard velgmaat voor deze auto's. |
|
||||
|
||||
![]() Alles uit zuid Amerika heet VW Corvar als het Passat betreft.
En als het uit de States komt is het Quantum of Santana. Veel info is te vinden op een duitse site van een eigenaar van diversen modellen. ![]() Dit is de mijne heel even op google kijken |
|
||||
|
||||
![]() Je mag wel een link plaatsen hoor, op Corvar Googelen leverd mij niks op.
Vond wel deze op julie site: http://www.kerpentier-racing.nl/ ![]() Hier de grote versie: http://www.kerpentier-racing.nl/VW-...waard%20036.jpg
|
||||
|
||||
![]() corSar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou vind ik wat ja
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb 2 santana's hier staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is mij ook weleens overkomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik post het hiet ook ff zodat de die hard passat rijders het ook zien.
"ik zoek met spoed een deurhendel zonder slot voor mijn passat 32B. Het gaat om de hendel links achter, bestuurderskant. Natuurlijk hoeft het geen nieuw onderdeel te zijn. Het schijnt dat ze van de golf 2 ook passen." is hierop afgekeurd voor de APK en bij VW vragen ze 45 euri's voor een nieuwe. dat vind ik wat overdreven veel. alvast bedankt