![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo we zijn zaterdag lekker bezig geweest met pa zijn beide Golfjes...
de oude hebben we deels gesloopt en de nieuwe hebben we wat spullen opgezet... bij de nieuwe hebben we een spotstuur gemonteerd van Raid 30 cm stuurtje... we hebben de demper op de achteras verwijderd en er een rechte pijp tussen gezet... en we hebben de bumpers met rode bies gemonteerd ![]() staat heel erg mooi en me vader is super tevreden... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeer netjes, ga zo door
![]() gr siem ________________ vw haaksbergen MK1 |
|
||||
|
||||
![]() wordt hij nog verlaagd?? mooie auto, die buurt komt me heel erg bekend voor, heb ik vaak rondgereden toen ik nog bezorgde bij karwei
|
|||
|
|||
![]() ik zou de nummer platen weg halen als ik jou pa was ...verzekering kan bijzonder moeilijk doen over dat soort dingen ...belemert het uitzicht ...dat soort shit
|
|
||||
|
||||
![]() de auto is al verlaagd...
alleen niet zo extreem, vorige auto was wel zo onwijs laag dat vond ie gaaf maar niet echt ideaal... dus hij blijft waarschijnlijk deze hoogte... de platen vind ie leuk en de verzekering moet niet zeuren ahhaha...
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg netjes uit! 30 mm veren er onder ofzo? Leuk kleurtje ook trouwens! Alleen al die platen achter de ramen zijn niet mijn ding... Verder goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet precies wat eronder zit...
heeft de vorige eigenaar nog eronder gezet het zijn iig veren met dempers...
|
||||
|
||||
![]() Auto is 60/40 verlaagd met APEX kit, oog niet echt laag idd maar komt ook door de originele velgen denk ik.
|
||||
|
||||
![]() weer is even een update van de wagen
![]() zo me vader krijgt nog even een verlaat vaderdags cadeautje ![]() nieuwe motorkap en zijn complete voorkant even spuiten... en alle wielkuiplijsten en deurlijsten worden gespoten (zwart)... ![]() ![]() nieuwe foto's volgen zodra er weer wat gedaan is ![]() aub even stil houden voor me vader die weet er nog niks van behalve dat ik hem op de zaak heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zorg maar dat hij deze foto's niet te zien krijgt anders lijkt het of je een frontale botsing hebt gehad met zijn nieuwe speeltje
![]()
|
||||
|
||||
![]() whahah dat denkt ie niet hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() dr heerst een vloek op de Golf hoor jongens en meiden :twisted:
ze kwamen daarnet even nieuwe voorraad brengen en de vrachtwagen zag mijn vader zijn Golf niet staan :? dit is het resultaat van een scania in je achterscherm die stapvoets rijd... ![]() ![]() ![]() ![]() dus we hebben ietsje meer werk aan de Golf...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() nu valt er dus wel wat te vertellen ![]() klote man !!
|
||||
|
||||
![]() godsamme, daar ben je lekker mee.... en nu, maar helemaal spuiten?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee niet helemaal spuiten... ra scherm komt erbij en het achterpaneel... Quote:
ja hij is al langs geweest vind het klote maar ja hij weet dat het weer goed komt...
|
||||
|
||||
![]() zo kreeg gisteren middag te horen dat de expert maandag pas komt :shock:
ja daar gaan we niet op zitten wachten natuurlijk... hij moet voor DUB05 klaar zijn ander moet ie met de GTD van VWROPIE en das niet de bedoeling... dus vanmorgen ging om 05:00 de wekker en ben met frisse moet begonnen met de reparatie... dit zijn de nieuwe foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() dit is voor nu effe het resultaat... straks tussen de middag weer effe een stukkie verder zodat ie vanmiddag nog gedeeltelijk strak geschuurd kan worden... morgen ochtend ook weer vroeg beginnen dan kan die in de grondverf...
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit, maar hoe heb je dat gedaan? Is het allemaal uitgeklopt (het lijkt wel metaal)? Goed bezig in ieder geval.
|
|
||||
|
||||
![]() ja het is gewoon uitgedeukt...
staat allemaal weer redelijk in model nu nog even wat nakloppen om het te vlakken en dan kan ie strak gemaakt worden...
|
||||
|
||||
![]() Zeg Mol...moeten wij niet gewoon aan het werk zijn.....?!
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |