![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ben aan het denken om me een golf3 variant aan te schaffen maar heb enkele vraagjes.
1.Welke modelen heb je hierin, ( uitvoeringen zoals bon jovi,...) 2. Motor? in elk geval Tdi 90pk, ook in 110pk gemaakt? 3. Buiten de rugzak achteraan wat zijn de verschillen met gewone golf? Ophanging?Remmen? 4. Past interieur van 5deurs golf of vento of is dit anders? 5.Van welk merk kan je andere achterlichten hebben of andere delen voor achteraan? 6.Vershil tussen euro variant en andere(dacht niet in USA)? Moest er iemand foto's hebben van coole III varianten kan je ze dan hier posten? ![]() ![]() Vw grtz Bart
__________________
NOT fast NOT furious |
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
Volkswagen jetta mk v tdi @ A8 stars ![]() Citroen AX 1.6 Gti |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf een golf 3 variant milstone sport, een 101pk 1.6je, bevalt me prima, de achterophanging is duidelijk anders als van een vento of gewone golf, dat wil zeggen dat je met de aanschaf van bijvoorbeeld een schroefset minder aanbod hebt en vaak duurder, de veerpoot zit als het waren omgedraaid bevestigd, dus spiraal onder ipv boven, verder erg veel gelijkenissen met bijvoorbeeld een vento kwa uitwisseling van onderdelen, er zijn naast de standaard achterlichten, roodwitte versies te krijgen en als je een beetje oplet vindt je genoeg variants die zijn geleverd met grijd rode achterlichten.
Maar alles is leuk te maken... Succes met de keuze. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Dus vooraan is dat qua ophanging hetzelfde maar enkel achteraan anders? En de as? want ik heb nog ene liggen met 5 gaten van gti en zou die er willen onder zetten zodat ik velgen van golf4 kan zetten. Ik heb wat plannen in men hoofd om er een proper karretje van te maken.
__________________
NOT fast NOT furious |
#5
|
|||
|
|||
![]() Geen foto's meer in jullie pc?
__________________
NOT fast NOT furious |
#6
|
||||
|
||||
![]() Van die achteras overzetten. Kun je toch de asstompen overzetten. Is het probleem toch ook opgelost!
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaat hem niet worden, je zult de as over moeten zetten, tenzij je al schijven hebt. De asstompen zoals jij ze noemt zijn tussen trommels en schijven niet uitwisselbaar. fototjuh; ![]()
__________________
red alert; GET DOWN!!! |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onze 90pk TDi van 1995, met KW schroefset en Porsche Carrera2's, vóór 6x16 met 175/50, en achter 7x16 met 195/45. ![]() @bugdaddy .. zijn die VR6 astappen niet over te zetten op een variant achteras ?? ![]() (Ik heb mijn VR6 onderstel en remmerij zo goed als klaar liggen)
__________________
Alain Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Mooi TDI-tje!
Hoorde laatst al dat je er 1 gekocht had. Zelfde kleurtje als die van mij. En 16inch is toch ook een erg fraaie maat (heb er nu 17ers A8 onder zitten) Quote:
Nee, de tappen (zoals jij ze dan weer noemt, hahaha) zijn anders. De uiteinden van de assen zijn verschillend ![]() Ik had ook alles los liggen en omdat ik de GTI/VR6-as al kwijt was ben ik dus weer voor trommels gegaan. Daarom heb ik jou mijn trommels laten omboren, remember?!
__________________
red alert; GET DOWN!!! |