![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er staan volgens mij ook 2 corrado dashes te koop hier op het forum.
Voor wie lui is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En hoe zit het met het teller gedeelte??
|
|
|||
|
|||
![]() dit topic ga ik in de gaten houden..
heb zelf voor 20 euro een compleet corrado dash gekocht. dus die komt in de jetta1. maar.... dash pas maken lijkt me niet het grootste probleem. maar hoe doe je de kabelboom in je auto?? alles om solderen ofzo ?? |
|
||||
|
||||
![]() ook mijn golf 1 zal voorzien worden van een corrado dash,
dash past wel redelijk, aan de achterkant zul je deze beetje bij beetje moeten bijsnijden tot dat hij past, bevestigingsgaten en beugels zul je zelf moeten maken, en je "stuurstang" moet zn 3 centimeter zaken, dat is naar mijn mening het grootste probleem, qua elektra gebruik je bestaande kabelboom en probeer deze zoveel mogelijk intact te houden. "voetjes" voor schakelaars overzetten van een corrado of passat kabaleboom, deze zijn hetzelfde namelijk. hier nog een link van een corrado dash in een golf mk2 misschien heb je er wat aan http://www.freewebs.com/corradodash/ succes |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de link naar de site.
Ik zal van mijn ombouw ook wel foto's gaan maken en vertellen hoe en wat ik gedaan heb.