![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier gelezen:
http://www.jetta-ig.de/forum/viewtopic.php?t=2495
|
||||
|
||||
![]() Kan het me niet voorstellen en ik heb er ook niets over gelezen of gehoord in de wandelgangen bij Pon.
|
||||
|
||||
![]() Hey Dennis....denk ook niet dat ze het bij Pon gaan hebben over een tunings blaadje hoor...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was een van de mindere VW-tijdschriften, dus het verbaasd me niks.
|
||||
|
||||
![]() vond het eigenlijk wel goed...
het is alweer een dik jaar tot anderhalf geleden dat ik voor het laatst een WOB heb gehaald ![]() maar beter dan VW-speed en VW-scene iig... *in eerste instantie dacht ik ook aan VW zelf ![]()
|
||||
|
||||
![]() WOB vond ik de laatste tijd ook leuker dan de speed.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meningen kunnen gelukkig verschillen !!
|
||||
|
||||
![]() Het viel mij ook al op dat hij al een tijdje niet meer in de schappen lag, vond het wel een geinig blaadje.
Vind eigenlijk alle duitse vw bladen de laatste tijd tegenvallen, al die graphics op de auto's ![]() Weet iemand trouwens of thegolf ook in nederland te krijgen is? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()