![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi VW freaks,
Ik ben bezig met het restaureren van een VW Spijlbus uit 1964. Omdat deze nog helemaal opgebouwd kan worden naar eigen inzichten, kan ik ook de kleur nog zelf bepalen. Nu heb ik eens een bus gezien in een soort van "olijfgroene" kleur, maar het kleurnummer is helaas niet bekend. Ook kan ik het niet vinden op internet of waar dan ook. De kleur is, volgens mij, geen VW kleur, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval niet de L380/Turkuoise. Wie kan mij, aan de hand van de onderstaande foto, het kleurnummer geven? Alvast bedankt. [IMG]buskleur[/IMG] |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Hoi VW freaks, Ik ben bezig met het restaureren van een VW Spijlbus uit 1964. Omdat deze nog helemaal opgebouwd kan worden naar eigen inzichten, kan ik ook de kleur nog zelf bepalen. Nu heb ik eens een bus gezien in een soort van "olijfgroene" kleur, maar het kleurnummer is helaas niet bekend. Ook kan ik het niet vinden op internet of waar dan ook. De kleur is, volgens mij, geen VW kleur, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval niet de L380/Turkuoise. Wie kan mij, aan de hand van de onderstaande foto, het kleurnummer geven? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Luuk,
Bedankt voor de tip hoe foto's te plaatsen op het Forum. Dit is uiteindelijk gelukt. Hier had ik zelf nooit op kunnen komen. Debbie |
|
||||
|
||||
![]() Misschien Mangogroen T1Bus modeljaar 60???
Kleurcode L346 ![]() |