![]() |
|
||||
|
||||
![]() -1.8 gti (pb) Motor €100
- G-Lader steun €25 - Intercooler incl alle aanzuigbuizen corrado G60 €40 - Dik inlaat spruitstuk (50mm) golf 16v €75 - Kleppendeksel golf 16v (3X) €10 - Startmotor golf 16v (2x) €20 - Complete stuurbekrachtiging golf 16v €75 - Steunen voor stuurbekrachtigings pomp €25 - Middenconsol golf II €10 - Middenconsol golf II incl schakelaars elec. Ramen €30 - Donkere achterlichten golf II €20 - Donker/Rood achterlichten golf II €20 - knipperlichten voor in zijscherm + kabelboom €15 - Mislampen voor in g60 bumper €35 - GTI grill incl rode rand + booskijker €25 - Radiateur + aanjager (2x) €20 - Uitlaatspruitstuk 16v €20 - Voorpijp 16v (kr) €20 - Voorpijp 16v (pl) (2x) €20 - Stabisator stang voor over voorpoten (blauw, omp) 16v €25 - Contact + mfa hendels (1x dik, 1x dun) €15 - Motorkabelboom 16v (pl) + stuurapparaat €50 Bieden mag (helft heeft geen zin), enkel telefonisch of stuur een sms via 06-24530057 Tevens bod voor de hele partij welkom. [IMG] [/IMG] Last edited by maikel : 28-09-2006 at 17:16. |
|
||||
|
||||
![]() - Stabisator stang voor over voorpoten (blauw, omp) 16v €25
Kan je deze reserveren? Een maat van me zoekt deze, hoor je zsm. M.vr.gr. Johan |
|
||||
|
||||
![]() ??
Last edited by maikel : 15-08-2006 at 07:34. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook nog een spinnekop liggen voor een kr voor weinig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas'
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() - Middenconsol golf II incl schakelaars elec. Ramen €20
- Antidiefstal plaatjes voor achter klinken golf €10 zou graag nog ff een foto zien en waar kon ik ze oppikken? anders neem ik ze bij deze graag over, mvg bart (PB me graag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() graag bellen, kan niet iedereen gaan antwoorden en foto's sturen.
mob 06 24530057 |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() Traanplaatjes achterzijde golf 2 ook los tekoop ?
PB maar ffies zo ja :-)
|
||||
|
||||
![]() Antidiefstal plaatjes voor achter klinken golf €10
heb je ze nog want adv staat al achteraan - Verlagings set golf II/III of corrado (2x) €50 en deze?hoeveel verlaging is dit? |
|
||||
|
||||
![]() Wil graag eerste optie op de OMP stabi. Maar hoe ik hem ga afhalen bellen we dan nog wel over.
|
|
||||
|
||||
![]() foto van de mistlampen aub.
bvd
|
||||
|
||||
![]() VERKOCHT
[ QUOTE=Edition_one]Antidiefstal plaatjes voor achter klinken golf €10 heb je ze nog want adv staat al achteraan - Verlagings set golf II/III of corrado (2x) €50 en deze?hoeveel verlaging is dit?[/QUOTE] |
|
||||
|
||||
![]() LAAT MAAR HOREN,
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() [IMG]
[/IMG] Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Schop voor Maikel.
Deze ligt nu bij mij in de schuur te wachten voor montage: - Stabisator stang voor over voorpoten (blauw, omp) 16v €25 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb interesse in het inlaatspruitstuk 16v dik. Heb je die nog?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() Zie ik op die foto gele verstralers in die grill zitten? Zo ja heb ik wel intresse
|