Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 09-06-2006, 21:19
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

bedankt voor deze info...

en eens zoeken naar en op het corrado forum...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #22  
Old 11-06-2006, 22:01
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,965
Default

Ik heb dit topic effe doorgelezen,Jullie hebben het over roesten na laswerk.
Roest na laswerk komt voor 90% van achter het gelaste deel vandaan,je kan er nog zoveel epoxi opsmeren of spuiten als je de achterkant niet net zo goed als de voorkant afwerkt krijg je altijd roest van binnenuit.
een laagje Tectyl op een kale las helpt niet ,deze loopt er van af als het plaatwerk warm wordt.
Wij primeren ook de binnen kant en kitten de lasnaad af ,zo komt condens aan de binnenkant nooit in de lasnaad.
En de prijzen die jij noemt zijn redelijk.
De lasnaden zou ik dan wel nalopen als je de auto terug krijgt.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum