![]() |
|
||||
|
||||
![]() lekker bezig henkiepenkie
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Jij bent echt goed bezig, ik ga eerst de APK punten doen en dan de wielkasranden nalopen. Dan blijft mij front en de bodem ook nog over.
Maar heel goed werk! Ik zal morgen, als dat Golfje er staat tenminste, eens foto's maken. Is ook een Mk2. Die staat in Oldenzaal. Nou zo rot heb ik er nog nooit eentje gezien. Kon er iig op 1 plek doorheen kijken... |
|
||||
|
||||
![]() Mooi gedaan met die bodem...
ja wat kan dat rotspul zijn.. maareh goed bezig, keep up!!
|
||||
|
||||
![]() duurt even maar ze zijn eindelijk weer terug
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat helemaal goed komen!
super velgen die turbooo`s
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() helemaal goed henk die ronals! nu nog even platte bandjes erom trekken en KLAAR! ze hebben een goede plek bij jou gekregen, helemaal top!
|
||||
|
||||
![]() Chrome klinken mk1 inbouwen op een mk2 heeft wat ombouw werk nodig om te zorgen dat de klinken juist passen.
![]() links het oude mechanisme en rechts deze uit mijn golf 2. Uit het mechanisme van de golf 2 heb ik het palletje nodig wat door de hendel word gekanteld welke vervolgens op het mechanisme in de deur zelf drukt. Dit drukt bij een golf 2 omlaag. Dus tussen de 2 zwarte lijntjes heb ik het eruit geslepen en vervolgens in de juiste lengte (zie gele lijn) gepast zodat hij ook bij de chrome klink op 1 lijn zit met het asjes van de hendel. (zie blauwe lijn) ![]() Waardoor uiteindelijk vier van bovenstaande overblijft. Waarvan er in twee het palletje met asje komt en de andere twee als geleider werken net als in de orginele golf 2 klinken. ![]() De stukjes erin gezet en vast gelijmd. ik laat het nog een paar uur drogen en dan kan ik alles weer in elkaar zetten en de klinken eindelijk plaatsen ![]() Links kun je het palletje liggen welke met het asje over de pasgemaakte beugeltjes gaat. ![]() eindresultaat 2 drogende klinken Last edited by Pedaalemmer : 25-06-2006 at 16:10. |
|
||||
|
||||
![]() eerste klink in elkaar gezet en hij werkt! ![]() ![]() ![]() en even getest of de deur daadwerkelijk opengaat...en ook dat deed hij als vanouds. Morgen definitief plaatsen en ik moet nog wat rubber en ik denk niet dat het verstandig is als ik de doorplates terug plaats ben bang dat dat helemaal geen gezicht meer is. ![]() Last edited by Pedaalemmer : 23-06-2006 at 18:45. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb de 10001ste view... viel me net toevallig op
![]() En wat is trouwens nu het volgende mini-project aan deze frikandel speciaal? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() klinken is maar om mezelf een beetje bezig te houden...echte werk moet nog beginnen en dat is de lak van de auto |
|
||||
|
||||
![]() hee henk, heb je die door-plates nou gepolijst? handig trouwens die beschrijving van de ombouw! ik had al een duitse versie, maar zo moet het bij ook helemaal gaan lukken, bedankt en succes met je frikandel! Sander
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja heb ze idd gepolijst...vond het wel geinig, was benieuwd hoe het stond...mijn auto staat regelmatig in de stad en hou niet zo van schroevendraaiers onder de klink! Ombouw is super simpel alleen voordat je alles vastlijmd goed aftekenen waar de 2 stukjes moeten komen en ze precies recht zetten..anders loopt de klink niet soepel en heb je kans dat zodra je hem indrukt hij blijft hangen en dit weer dus voor onnodig extra werk zorgt. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Best een handige Henk
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Gti lijstjes geplaatst..vind het wel aardig staan |
|
||||
|
||||
![]() Pffff...druk bezig de auto apk klaar te maken.
Stuurhuis was helemaal naar zijn grootje..bleek er veel vocht in te zijn gekomen en daardoor binnenin roest te zijn gaan zitten. Het stuurde dus heel kl*te en deze is gelukkig vervangen. Wiellager achter ALWEER...in 3 jaar tijd zijn de achterwiel lagers beide 2 keer vervangen. Deze keer moest er 1tje versteld worden en de andere vervangen. Verder word de tank vanavond vervangen omdat deze lekt en bij een volle tank voor een benzine lucht in de auto zorgt (dan liever ambipuur). Ook een setje 60mm verlagings veren eronder zodat de auto voor en achter 60 mm verlaagd is. De ronals liggen bij Sixpack die er hopelijk nog iets van kan maken en als winter velgjes komen er rials onder in dezelfde maat (15"-7J) hopelijk kan de ik die vanavond ook monteren. Ook is de achterklep eindelijk strak en is de tape die rond het achterraam liep vervangen door matzwart. Dus nu is het gat van de wisser en sproeier weg. Ook heb ik de armored doorplates eraf gehaald welke ik had gepolijst..ach het stond niet dus weg. Zodra de rials en verlaging er onder zitten gaat hij op de foto. Auto is verder al uitgelijnd dus kan ik hem naar de apk brengen die op 9 okt. verloopt. En dan?...dan de wielkast achter. |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed kerel!! Ben erg benieuwd naar de foto's!!!
|
|
||||
|
||||
![]() je bent nog heel wat van plan met je auto suc6 er mee.
ik ben benieuwd hoe je ronals worden. keep up the good work. mzzl
|
||||
|
||||
![]() ![]() banden waren verkeerd versleten en moesten vervangen worden. Hier in de buurt kwam ik met geluk dit setje tegen. Digicam is even onvindbaar, dan maar een slechte telefoon foto |
|
||||
|
||||
![]() ![]() morgen ga ik dit installeren en de auto eens van binnen en van buiten wassen als het weer het toelaat |