![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag eens begonnen met het schoonmaken van de motorruimte..
Zo zag het eruit: ![]() En zo ziet het er nu uit: ![]() Nu nog het kleppendeksel en de pan van de luchtfilterbak weer ff opnieuw zwart spuiten, en het ziet er wer een stuk beter uit.
|
||||
|
||||
![]() Nice! ziet er wel stukken netter uit zo zonder die smurrie
|
||||
|
||||
![]() Ik snap dat je het niks vind maar dat is wel de redding geweest van de Derby .
Zonder de smurrie zou er al een hoop verrot zijn geweest . De ML behandeling vanuit de fabriek/dealer was altijd zo onzorgvuldig bij een nieuwe auto Stoer gebakkie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar ben ik ook zeker van overtuigd, dat die laag zijn redding is geweest!
Maar gezien m'n winterplannen, kan het geen kwaad het nu alvast schoon te maken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit zijn nou mooie dingen!!
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk is zon laag smurrie goed voor de conservering, auto van mijn zusje zit ook onder de prut maar er is geen slecht plekje aan te vinden, vind ik niet tegenvallen voor een micra van 20 jr oud. maar mooi is anders!
|
||||
|
||||
![]() Hele leuke auto
blijf zo door gaan |
|
||||
|
||||
![]() Zo onverwacht weer een update :lol:
Ik zag in Oostenrijk een derby met de zelfde kleur rijden als die ik heb (Panama braun) En deze had aan de voorkant witte knipperlichten. Vond het erg mooi staan, want het chroom komt op deze manier wat beter tot zijn recht vind ik. Het valt wat beter op. Dus de zoek toch naar witte knipperlichten kon beginnen... Maar niemand had natuurlijk iets bij voor een derby, alleen maar massaproductie-producten. *zucht* leuk hoor een zeldzame auto waar dus bijna niks voor te verkrijgen is ![]() Had het plan dus al laten varen, dan maar wachten tot de essen motorshow... Tot dat ik in de garage 2 witte knipperlicht glazen tegen kwam. Deze kwamen van mijn broer z'n g60 af, toen hij nog g60 bumpers had. Hé wie niet waagt, wie niet wint dacht ik. Dus even passen et voila! Perfect mach! En omdat een foto meer dan 1000 woorden zegt ![]() ![]() ![]() En uiteraard gaat het precies weer regenen als je net klaar bent...
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie auto zo, mijn complimenten.
Maar ik ben alleen heel er nieuwsgierig ( meerderen met mij) wat voor motor er nou in komt |
|
||||
|
||||
![]() hahaha nog even geduld jongens, het is bijna winter
![]() ![]() iig 1300cc.... ik zal z.s.m. foto's van het blok maken, ligt nu nog bij een vriend van me. Maak je geen Sorgen... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() golf 1 knippers passen toch ook gewoon?
|
||||
|
||||
![]() Komt er een G40 blok in ?
![]() * edit * Zie net in je beginpost dat er geen G40 in komt ![]() Misschien een dikke 1.3 16v zoals die Bergcup Polo van Sorg ? 220pk @ 11000rpm ![]() * edit * |
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit het nou met het blok?
Ben wel een beetje benieuwd! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha was van plan om het eigenlijk niet meer te posten
![]() Maar vooruit dan maar ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, zo makkelijk kom je er niet mee weg he!!!
![]() specs?! (ziet er al veelbelovend uit in ieder geval) |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de tuner wel goed geraden
![]() Ben ook wel benieuwd naar specs van het blok. |
|
||||
|
||||
![]() specs komen eraan zodra het blok erin hangt, en ik op de rollerbank ben geweest.
|
||||
|
||||
![]() Zo nog een laatste fotoshoot van de derby in de huidge staat.
Van de winter zal er het een en ander aan verandert worden, maar dat zien jullie volgend seizoen wel ![]() ![]() De foto's: P.S. don't qualify the quality of the pictures.. i'm not a god damn fotographer! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Foto`s zijn toch wel vrij goed gelukt ? Leuke locatie iig .. vooral die laatste met het groene.
En de auto ziet er natuurlijk ook goed uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat had je nu ook alweer gebruikt om de motorruimte schoon te maken, sorry vergeten. Als je het wilt PBen heel graag! Volgende week vakantie...
Maare goeie fotograaf of niet, foto's zien er goed uit! |