![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() ik heb er ook 2 nodig, bedankt voor de link!
ook wel handig om te weten dat ze ook zonder ringen 'veilig' zijn, maar liefst toch nog safer ![]() |
#22
|
||||
|
||||
![]() als het busje een wanddikte moet hebben van 0,5 mm heb je in totaal dus 1 mm bewegingsruimte als hij er niet tussen zit, als het wiel gecentreerd zit heb je 0,5 mm aan beide zijden, zit hij uit de midden heb je dus aan een kant 0 en aan de andere kant 1mm, breng je het wiel vervolgens de andere kant op leg je dus 1 mm af en is de speling aan een kant 0 en de andere kant 1mm, ofwel je hebt bij een busje van 0,5 mm wanddikte toch echt 1mm speling
![]() Quote:
__________________
![]() ![]() 68'er ponton volgend project 4 schijven en 2110cc in de ponton 67'er daily |
#23
|
||||
|
||||
![]() ff over het wel of niet centreerring
het is het beste van wel aangezien zo'n ring ervoor zorgt dat de velg en naaf goed sluiten op elkaar. Dus zonder eventuele ring ken je een trilling krijgen in het wiel en dus ook door de auto das mijn ervaring ermee |