![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoorde dat er een paar van hier zijn geweest .. kom maar op met de foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by danielle : 29-05-2006 at 19:52. |
|
||||
|
||||
![]() en nog een! Helemaal in 1 stijl!
|
|
||||
|
||||
![]() net binnen van een van mijn razende reporters:
http://www.vwshows.com/pics/?map=2006/supervwnats
|
||||
|
||||
![]() Het zijn 117 foto geworden.
Het is nog even moeilijk kijken maar geen tijd gehad om ze netjes in een mapje te stoppen. Veel plezier http://www.volksprojects.nl/VW%20Na...VW%20Nationals/ ![]()
|
||||
|
||||
![]() MOoi hoor allemaal! Niet zulk best weer gehad ofwel? Nogal dreigende wolken op de achtergrond!
|
||||
|
||||
![]() Vrijdag toen we aankwamen lekker zonnetje, zaterdag zo zonnig, dat we flink verbrand zijn, zondag af en toe een beetje motregen. Toen we maandag terugreden naar Nederland regen.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() cool dakrekje he! is een nieuwe repro uit spanje, zou binnen enkele maanden in de verkoop moeten gaan (dat staat teminste in de nieuwe ultra vw)
|
||||
|
||||
![]() Ik houd me aanbevolen, moet die alleen wel iets rechter op het dak anders moet ik gaten in mijn dak maken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal moeilijk passen op je vari loopt met de daklijn mee van een fastback. maar verder is het een erg cool rekje. Op de achtergrond op die gele kever zit er daar ook een op of is dat een andere? |
|
||||
|
||||
![]() Zo een zou ik wel willen een van de mooist vw's gemaakt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pieter Post! Ziet er allemaal echt leuk uit daar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat had ik zelf ook al gezegd, hij moet wel wat rechter anders moeten er gaten in mijn dak. ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn excuses niet verder gekeken in het topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iieeeuw....... Had van jou wat meer smaak verwacht Jack ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Seau dan..... erg mooie auto's allemaal zeg! Heb wat gemist zie ik. Volgend jaar absoluut
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks! goed bezig!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Spijt me dat ik je teleur moet stellen ![]() Maar ieder zijn smaak natuurlijk.