![]() |
|
View Poll Results: Welke kleur vind jij het mooiste (zie foto) | |||
cliffgrün |
![]() ![]() ![]() |
24 | 38.10% |
rallyegelb |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17.46% |
samtorange |
![]() ![]() ![]() |
15 | 23.81% |
mandarin orange |
![]() ![]() ![]() |
13 | 20.63% |
Voters: 63. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() hello all,
ben nu nog +- grote maand verwijderd van de dag dat men auto gespoten gaat worden, dus begin ik al es te denken. Met men cam naar retro mania, hebk de mooiste golfjes1 (in mijn ogen) genomen, waaruit ik nu keuze gemaakt heb van 4 kleuren. Heb er via doppel wobper een kleurencode aan gehangen (indien niet juist,laat mij eff weten ![]() dus, wilde es weten welk kleur jullie super vinden staan op een g1. (andere kleuren zijn ook welkom,maar deze hebk al eindje op het oog) ![]() Oja, komt op een golf 1 uit '83 met plastiek bumpers ![]() post maar watje het leukste vind, of gewoon de 4 op en rij van mooi naar minste ![]() Thanks! |
|
||||
|
||||
![]() kzou eerst geel nemen: maar dan wel marinogeel
![]() daaarna groen ![]() andere 2 kleuren ben ik nie zo voor te vinden |
|
||||
|
||||
![]() Cherry red!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Samtorange!!!
|
||||
|
||||
![]() absoluut cliffgrun!
|
|
||||
|
||||
![]() samtorange
|
||||
|
||||
![]() heb je toevallig ook een voorbeeldje van azorenblau en monaco blau?? ben ik al ff naar op zoek... ( voted cliffgrun)
|
||||
|
||||
![]() mandarinorange
hoewel k toch bij aplinweiss zou blijven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aangezien Marsrood er niet bij staat heb ik samtorange gestemd. Maar dan moet je wel van die grote Jägermeister stickers erop knallen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Het zijn allemaal mooie kleuren weet niet welke ik moet kiezen
|
|
||||
|
||||
![]() is dit niet een mooie kleur.
orgineel 76 en niet veel voorkoment ![]() gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() thx, mooie tip!
Cliffgrün - L61A ![]() maar, links staat die auto al in beeld op de keuze ![]() Last edited by DeNB3rt : 24-05-2006 at 17:51. |
|
||||
|
||||
![]() Samtorange, maar het is niet de mooiste kleur van de vier, ja, het klinkt idioot, maar als je de plastic bumpers weer gaat monteren, vind ik die kleur daarbij nog het meest passen, de andere drie zijn echt retro, (kijk ook maar naar de jaartallen achter die foto´s) en vind ik meer passen in combinatie met kleine smalle chroombumpertjes.
Cliffgrün bevalt me nog het meest, maar dan zou dat naar mijn mening eigenlijk wel moeten in combinatie met kleine chroombumpertjes, maar dan zijn er nog die brede achterlichten die op een `83er standaard zitten.....of helemaal de seventies look, of helemaal de early eighties look, als de auto perse retrostijl moet worden, daar bedoel ik dan mee de seventies look, dan ook helemaal zo. |
|
||||
|
||||
![]() Cliffgrün - L61A
![]() (echt niet) anders zet ik hem hier niet neer. maar als je het echt wil weten (vipergrun) en die heb ik nog nooit op een meeting gezien. ps deze auto heb ik verkocht en rijd in de buurt van zwolle. gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach ja, dat heb ook ik overzien, natuurlijk geen cliffgrün maar vipergrün, klasse kleur, neem die, tenminste als je jouw auto in retro-style gaat maken. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor een van de middelste 2 kleuren gaan!
|
|||
|
|||
![]() roranje heb ik ook staat gewoon geil,,,
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey, die laatste auto op de foto is geen mandarin orange maar panama braun. kan het weten, is namelijk de mijne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1. Ralleyegelb
2. Panamabraun 3. Cliffgrün Samtorange - no way Enige van mijn favo's: En nog wel veeeeeeel meer ![]() Natuurlijk zou Inarisilver ook prima staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice foto's en kleurtips.
Ook handig datk nu weet dat het panama braun is, mandarinorange paste er zo goed bij dmv fotoshop. Maar die mandarin orange uit kleurenpalet vindk super maar vindk geen auto's van, anyone? |