![]() |
|
|||
|
|||
![]() moet je het ff afdekken met een vuilniszak en er andere velg opleggen(ofzo), ff laten weken dan wil het wel werken
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zwarte is gewoon afplaktape... was een poging om grappig te zijn ![]() dus na t spuiten eraf getrokken.... ligt ook een beetje eraan welke afbijt, die van de gamma (milieuonvriendelijke) werkt heel goed, btje verdunnen met water helpt ook..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je geluk hebt wel ja, maar ze worden voor veel meer aangeboden door kenners (zijn ze ook waard) alleen is er niet veel vraag naar denk ik... tis geen BBS, he ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zei maar wat, lagen op de sloop hier de buurt3 cosmic velgen, die 4e zal er vast wel bij zijn geweest, vandaag wezen kijken maar ze hadden alle velgen in 1 grote container gedumpt, die vind je nooit dus weer terug.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sjit........ik wou je net vragen of die in de bingo zouden gaan ?? Niet dus !! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ze een tijdje geleden erop gezet... voor een goeie prijs gaan ze wel weg.... LRR check PM
|
||||
|
||||
![]() aangezien t dit weekend pinksterren was en ik in Landgraaf woon waar Pinkpop gehouden wordt was ik vanzelfsprekend in de garage te vinden
![]() aangezien ik de binnenschermen voor t spuiten nog wilde controleren en van een roestwerende primer te voorzien kwam ik erachter dat t gelaste erg dun was en er soms gaatjes vielen, bleek dat t plaatwerk erg dun was en dus niet fatsoenlijk dicht gelast kon worden.. dus heb ik besloten om t anders aan te pakken de benodigheden: ![]() zo zag t uit: ![]() dan verhitten dan ingesmeerd met soldeerpaint/ bestaat voor 50% uit tin, is dus een grondlaag, als je deze weer verhit zie je de tin ervan smelten... ![]() en zo maar alles dichtgesoldeerd met Tin, al met al aardig gelukt, valt iig niet mee om te doen, te heet en t smelt en loopt eraf en niet warm genoeg en er gebeurt helemaal niks, is dus een beetje spelen met de afstand van de toorts ![]() hierna nog met een vijl mooi strakgemaakt, niet te strak want komt bodyschutz overheen...
|
||||
|
||||
![]() andere kant...
![]() achja liever had ik t helemaal dichtgelast gehad, maar heb er simpelweg niet de middelen voor.... audi weer eens int zonnetje en pa die de audi op t karretje goed aant vastmaken is voor de verhuizing naar de spuiter... ![]() lekker int zonnetje terwijl je keane op de achtergrond live hoort spelen ![]() ![]() hier zie je de bevestiging deels t spatbord in de roestwerende primer gezet, duur spul bij verfhandel gehaald naar verluidt wordt dat vaker gebruikt bij de spuiters? Wel duur spul 30 euro voor een pot... ![]() kleur lijkt zelfs, hier ook vastgezet: ![]() ook meteen de accubak leeggemaakt, nu moet me broer nog 1 plaatje lassen dan kunnen de binnenschermen helemaal klaargemaakt worden en zaterdag gaat hij naar de spuiter.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() en omdat ik nog ff een half uurtje meost wachten op mijn vriendin, en ik de oude bu(c)ks van mijn opa gevonden had bij hem in de garage ghem ff in de kruipolie gezet (zat muurvast) en meteen ff van een nieuw laagje lak voorzien..
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha,dat laatste
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jep en dan met wattenstaafjes schieten
![]()
|
||||
|
||||
![]() en wie heeft het voorrecht gekregen deze oldy van een nieuwe laklaag te voorzien?
|
|
||||
|
||||
![]() pff voorrecht, kheb half moeten bedelen om iemand te vinden...
deze jongen is netvoor zichzelf begonnen Lakland In Brunssum mellowyellow20vt heeft ook ervaring met m...
|
||||
|
||||
![]() wanneer krijgen we te zien hoe de velgen lijken onder de (of een) auto???
|
||||
|
||||
![]() nou kheb gister en moet vandaag nog ff de laatste hand leggen aan de binnenschermen, en morgen is de grote dag en zal ie weggaan.....
als ie terugkomt zal ie op de velgjes komen te staan... ![]() zo was de lasnaad van het front naar de binnenschermen is na t lassen niet merteen behandelt, dus nu maar de roest weggeschurud en helemaal volgespoten met fertan... helemaal volgestopt met corroless, corrosiewerende primer, schijnt goed te helpen... ![]() daarna met de kitspuit en nadenkit de naad helemaal volgeduwd met kit zodat er geen vocht tussen kan komen, en erna nog met strijkbare nadenkit alles afgewerkt, hier komt vandaag nog bodyschutz overgheen, in het kader van in 1 keer goed.... ![]() andere kant dus tzelfde verhaal... en morgen gaat ie dus weg ![]()
Last edited by Berserker : 09-06-2006 at 09:28. |
|
||||
|
||||
![]() Welke kleur gaat ie worden? Origineel?
![]()
|
||||
|
||||
![]() jep Bronz mettalic, kben nog geen andere vw in die kleur tegegekomen....
ik twijfel of dit dezelfde is, maar t lijkt van wel... leuke derby alleen jammer van die velgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag was het dan uiteindelijk de grote dag....
31 graden in de volle zon, super weertje, eerst de trailer gaan halen in midden Limburg met de hulp van Nick(name) (jongen van die DKW schnelllaster), hij heeft wel BE rijbewijs, en zijn vaders Vito. De trailer is van zijn oom die veel doet met dkw's en hier staat ook de schnelllaster: ![]() toen daarmee naar huis gereden, audi leeggehaald (spuitbussen en paar onderdelen) en toen vastgemaakt op de trailer met de hulp van pa: ![]() de deuren, achterklep en motorkap goed vastgemaakt en ook de hemel vastgetaped zodat deze niet als parachute zou werken, en met een behoorlijk aantal spanbanden zowel het karretje als de auto vastgezet op de trailer.... zo stond ie in de straat: ![]() Zo naar de spuiter gereden, en ik zal je zeggeen dat t zweet me in de bilnaad stond, ochal zat alles goed vast ben je toch bang dat er iets gebeurd, zou toch zonde zijn na al dat werk.... en daar staat ze dan, naast een volvo p1800 ![]() ![]() de volvo was opnieuw gespoten maar had behoorlijke sinasappelhuidlak dus ik schrok een beetje, dus ik vragen heb je die al gespoten?Nee zeggt ie lachend die is hier voor plaatwerk, maar die denkt er nog aan m opnieuw te laten spuiten... pfieuw ![]() achja nu ist afwachten.... iig mijn dank voor de hulp van mijn pa en nick zonder hen wast niet gelukt....
|
||||
|
||||
![]() Mooi model deze audi...
![]() Ik ben benieuwd als hij terug komt,zal zekers goed komen. Veel succes!! Groetjes. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk dan
![]() ![]() Wanneer verwacht je hem terug?