![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gespot: op de parkeerplaats van mijn school (radius college), de Kever met de geroeste achterklep, iron-cross binnen spiegel en extra lange versnellings pook (stond ook op de meeting van gister.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat ik dat was? Ik rijdt hier elke dag, als ie Manila Groen was, en idd helemaal standaard.. was de kans groot dat ik het was ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
CHECK ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Zag gisteren in Siddeburen een rode mk1 gti voorbijrijden, zo te zien ook een pirelli.
|
||||
|
||||
![]() inderdaad als je geen lid bent moet je ook niet met die stickers gaan rijden
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee precies ! vraag me daarom ook af hoe hij aan een sticker van ons komt ! Is er ook iemand die hem kent ?
|
||||
|
||||
![]() Ik zie die auto ook regelmatig bij meetings van onze club.
|
||||
|
||||
![]() je moet maars een op de foto op z'n zijraam kijken
|
|
||||
|
||||
![]() ff offtopic, ben nog geen lid van een club en heb daar tot jullie ook niet zo superveel tijd voor. maar van welke club zal ik nou lid worden? kom uit zaltbommel
|
|
||||
|
||||
![]() Cybermarco gespot op de parkingplace van Motel de Valk te Rijen met de T2. Nice ride
![]() PS Lekker gegeten??? |
|
||||
|
||||
![]() gisteren (zaterdag) op schuurfeest Halsteren, donkergrijze golf2 met een rieger GTO kit. zaten iig 2 verschillende typen velgen op, aso brede honingraats (9 of 10J) achter en iets zender achtigs voor. klonk een beetje als een trekker. nog geprobeerd aan te houden (reed een meisje in) maar waarschijnlijk dachten ze dat ik zat te stangen met mijn zatte kloten (best begrijpbaar op zich..)
|
||||
|
||||
![]() ![]() deze kwam ik gisterochtend tegen in tilburg ter hoogte van het van mossel filiaal rond 9 uur |
|
||||
|
||||
![]() Mooney, Amarillo, in Akkrum. Ik hong nog half uit het raam van de witte Polo 6n van moeke en Karen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kwam deze zondag in Scheveningen tegen .. stond geparkeerd bij de visafslag.
Was zo te zien ook net pas klaar (spuitnevel zit nog op de banden) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm dan moet ik toch beter opletten.. zit er 100 meter vandaan :S
|
||||
|
||||
![]() gespot... eergisteren in leeuwarden:
* Zweiter *Een cremekleurige porsche 356 dacht ik...reed rechtsaf richting het centrum vanaf de mc donald`s
|
||||
|
||||
![]() ![]() Afgelopen zondag in de omgeving Gilze gespot.
|
||||
|
||||
![]() zaterdag in stadskanaal:
een marsrode golf 1 gti met een origineel nederlands kenteken...zag er erg leuk uit
|
||||
|
||||
![]() gisteren gespot een kermisattractie groene golf 3 in enschede met een hoop spoilers en een grote hond achterin
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gespot vandaag bij de McDonalds in Duiven ... lage oranje caddy met sticker caddyforum.nl op het voorruit
![]() En de dame die erbij hoorde ![]() |