![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als een idioot lopen bouwen laatste paar dagen, maar vanmiddag was het dan zover, gestart en mee naar huis gereden, hij staat nu in de garagebox, waar normaal altijd de vr6 staat.
Er zijn nog een paar dingen die moeten gebeuren, die ga ik vh weekend en aankomende week afronden -Wissers/armen erop, en werkend krijgen -Alle chrome biezen erop -Logo's op de achterklep monteren -Radio monteren -Kentekenplaat voorop monteren -Schroefsetje goed instellen -Uitlijnen -Grondig wassen en poetsen Dat was het wel denk ik, en nog ff gauw 1 simpel fototje geschoten ![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker hoor!!
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer netjes uit hoor, blij dat je de ori kleur en achterlichten gehouden hebt!
![]()
|
||||
|
||||
![]() damn.....
Sjiek hoor, goed bezig geweest !!
|
||||
|
||||
![]() heel gaaf, dat chroom steekt lekker af bij het blauwe. top notch!
|
|||
|
|||
![]() Het is zeker klote.
Maar bedenk dat de zomer ook verraderlijk kan zijn. Zeker als het echt een hele tijd droog en warm is geweest en dan gaat regenen. Dan ligt er stof op de weg en dat is ook heel glad. (ben ik helaas ook op de harde manier achter gekomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach, hijs weer in topstaat hehehe
|
|||
|
|||
![]() hahah, moet nog aan dit forum wennen. Had alleen de eerste pagina gezien. Super eind resultaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies: Ziet er errrugh goed uit (al is de foto wazig). Kunnen we weer over naar de orde van de dag: Scherpe Dorien pics please! ![]() Nee, serieus: Wissers erop, en scherpere foto's schieten aub!
|
|
||||
|
||||
![]() eindpijpje is erg cool!(rest van de auto ook natuurlijk, maar dat had ik al eerder vermeld!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zie weinig verschil
![]()
|
||||
|
||||
![]() als hij klaar is komen er natuurlijk betere fotos, dees met mn mobiel gemaakt
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, echt mooi. Zo moesten er meer zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is nú al helemaal top, en dan te bedenken dat je hem over een paar minuutjes live aan me gaat laten zien.
....paar minuutjes? Het is 11.07 uur en je had er al moeten zijn @#%$@#$% hahaha Maakt niet uit, polijst ik nog ff snel een BBS randje. |
|
||||
|
||||
![]() geillllllllllllll
|
||||
|
||||
![]() Blauwe duiveltje van et vrouwtje ziet er weer top uit vriend
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat ziet er weer tip top uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt luitjes!
De auto staat nu voor de deur bij Dorien, maar hier komt binnen een paar weken verandering in, we gaan een soort van carport bouwen zodat er 2 autos op de oprit passen, de golf 1 achteraan en daarvoor de auto van haar pa
|
||||
|
||||
![]() Goed geregeld!
Hij ziet er inderdaad helemaal tip-top uit, gewoon perfect! Binnenspiegel zit trouwens ook mooi ![]() ![]() Ga trouwens straks schroefset ophalen en heb gister de II verlaagd met die koni's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha wat een mannetje ben je ook, ik ga zo ff kijken naar de toeter en de wissers