![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() even mn golfje wat dichter bij het wegdek gebracht gebriukte de oude set van mn1 en de orgineele buiten poten van een2 alles netjes gespoten en dit is het resultaat lekker stug en laag setje is een APEX 40mm demper en veer |
|
||||
|
||||
![]() netjes man! En inclusief origineel grille logootje van een 16V...DIK! die dingen woren ook steeds zeldzamer en ik heb ut geluk dat ik beide varianten der van heb
![]()
|
||||
|
||||
![]() super!!! hoe lager hoe beter
|
||||
|
||||
![]() Hey, wacht eens ff, nu ik je auto en je woonplaats zie weet ik wie je bent
![]()
|
||||
|
||||
![]() cool gedaan. pfff zal een werk geweest zijn die roest eraf krijgen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt als een bus kan er alleen geen gezicht bij halen er komen er zo veeeeel bij mij ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is een andere poot was alleen te laat voor de foto heb meerdere moeten slopen [lek]om de juiste te vinden |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zeker, staan em goed ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt is meer maar ik heb dempers van een mk1 die zijn korter als een mk2 de set die ik gebruikt heb van de mk1 is een set van 40mm verlaging dus wat ze korter zijn plus 40mm vandaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
al vanaf okt. 2005 ![]() |