![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe staat het er inmiddels voor???? Ook nog met je 181-er bezig inmiddels?? Of ben je ff met sabbatical
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha, ikk??? NOOIT ! Check deze maar eens: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15973 En ben nu met de witte '67 lampjes kever bezig.....APK klaar maken!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
owww...ok, ook een goede zaak!! wanneer ga je verder met de kubel??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmmmmmmm, zal van de zomer worden !!! Als ik echt ff niks heb tussendoor......... Komende weekenden ben ik er waarschijnlijk al helemaal niet, heb nog wat projectjes lopen die afmoeten, en ik ga het blok van de ovaal nog een beetje "kietelen", dus ben voorlopig nog wel zoet ! Moet in weze eerst ff wat centen sparen om de body te kunnen laten spuiten....dus dat is langer termijn werk. Zit verder geen laswerk aan, kan tussendoor wel alvast de deuren en de voorklep gaan afmaken.... Dus er komen wel weer kubel foto's ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() mis nog wat foto's hier...
![]() (redlines, wegu dsign, reservewiel-tankje, vlaggestok,....)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, idd ! Te druk gehad om e.e.a. te updaten hierzo ![]() Dus bij deze dan maar ! Fenderpole op het rechtervoorscherm, thnx to Kai ! ![]() Redlines achter gemonteerd.......makkie ! ![]() En de grote truc......redlines op 135x70x15 smartbanden ![]() ![]() OG WEGU D-sign,wederom thnx to Kai..veel mooier dan de lighted D-sign ![]() ![]() En zoals de ovaal er nu bij staat: ![]() Heb ondertussen ook nog een NOS OG tankdop erop zitten, thnx to gert, een OG benzinekraan (was wel nodig....al 2x zonder benzine gestaan ![]() ![]() Last but not least, zeldzame rainguards in smoke met aluminium hoeken !
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 25-01-2006 at 00:08. |
|
||||
|
||||
![]() No thanks, amigo!! (3x)
![]()
|
||||
|
||||
![]() gaaf man!!
redlines staan em goed!!!!
|
||||
|
||||
![]() helemaal af!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Quote:
Wat voor gereedschap gebruik je daar bij? Ik heb al aardig lopen tobben, maar tot nu toe is het me niet gelukt om ook maar één redline insert erop te krijgen bij me boessie ik krijg die !@$%^&*# band niet van zijn plek ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je moet je banden bijna helemaal leeg laten lopen zodat je de rand van je band van de velgrand kan drukken. Dan er tussen drukken en weer oppompen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En wat gebruik je om de band van de velgrand te drukken? Mij is het nog niet gelukt namenlijk (zelfs vloeken hielp niet ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vloeken? Jij? ![]() Je kan op de rand gaan staan als ze niet los willen. Mocht het echt een probleem zijn, rij er ff mee naar de bandenboer, die kunnen je misschien wel verder helpen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat ik heb gedaan is het wiel vlak neerleggen en met je knieen op de band gaan zitten. Dan zakt de wang een beetje in en dan druk je de redline er zo tussen ! Evt. de redline een beetje insmeren met wat water en drupje afwasmiddel.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer goed uit Leon!!
zal hem wel zien bij vw-speedmeet in feb... grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Spietmiet komt helemaal goed........we hebben een hoek van de hal voor onszelf gekregen, en zijn nu druk in voorbereiding om de boel een beetje aan te kleden ! Zie je daar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het gaat steeds meer op een kerstboom lijken
![]() Wat is het nut van dat vlaggetje ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meer dan dit komt er niet op hoor Gert ! Vlaggetje is totaal zinloos, maar ziet er wel grappig uit ![]() Fenderpole met vlag zit er ook niet altijd op, is puur voor de heb...... Enige dat nog onderweg is een gepolijste safetystar, die was eigenlijk ter vervanging van de D-sign....maar heb nu de WEGU er al op zitten. Zoek nu nog de rear vent trim......... Verder komen er alleen nog ovaal opties op, er komen geen dingen meer bij. Zoek dus nu nog een dashrooster met toerenteller (ging laatst een toerenteller voor ovaal weg op ebay voor 69,- ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er strak uit!!! zekers die velgen & banden
![]()
|
||||
|
||||
![]() FF zoeken .. kwam gister een NOS vent trim in doos tegen bij een engelsman
Zal wel niet goedkoop zijn Ik PM het wel |